Valós opció, hogy versenyképes motor hiányában a Red Bull mindkét csapata kiszáll a Forma-1-ből, Dietrich Mateschitz és Christian Horner a Ferrarit győzködik, hogy a 2015-ös helyett mégis 2016-osokat adjanak a Red Bullnak és a Toro Rossónak.
Felmerült, hogy alternatív megoldásként a Toro Rosso a Hondával állapodik meg, amely elég lassan halad a mclarenes gyári együttműködéssel, így kapóra jönne egy utolsó pillanatban beeső ügyfélcsapat.
Noha a megoldással mindenki jól járna, a Honda nem adja fel a gyári jellegű partnerséget a McLarennel. “Ahogy Arai Jaszuhisza (a Honda sportfőnöke – a szerző) korábban világossá tette, a Honda nem tervezi egy második csapat kiszolgálását jövőre” – mondta a japánok egyik szóvivője.
“A közeljövőben lehet erről szó, nyitottak vagyunk, de már túl késő, ekkora súlyú döntésekre nincs idő.”