Alonso: Megérdemeljük a kritikát!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.09.24. 17.00

Fernando Alonso elismeri, hogy a McLaren-Honda csalódást okozott 2015-ben, de azt mondja, mindent megtesznek a javulásért.

Miután a Honda és a McLaren-vezér egy szuper versenyképes, “igazi ékszer” erőforrás ígéretével elcsábította Fernando Alonsót a kétszeres világbajnok spanyol és csapattársa, Jenson Button idén általában annak is örülhetett eddig, ha célig elért az autóval.
A Honda hazai futama, a Japán Nagydíj előtt sem remélhetnek ennél többet, a pontszerzés kész csoda lenne a gyors szuzukai pályán. Alonso elismeri, hogy csalódást okoztak a szurkolóknak. 
“Nehéz lenne vitatkozni a szurkolói állásponttal, megértem őket és megérdemeljük a kritikákat a teljesítményünk miatt, hiszen nem azt hozzuk, amit elvárnak tőlünk. Azonban a csapat szempontjából más a dolog, ugyanis ennél többet már nem tehetünk, mindenki 100 százalékos erőbedobással dolgozik.”


“Mindenki minden tőle telhetőt megtesz, éjt nappallá téve dolgozik, hogy javuljon a helyzet minden területen. Javulnunk kell a teljesítmény tekintetében, a megbízhatóságot illetően, a hétvége bonyolítását tekintve, a szabadedzésen végzett program, a bokszkiállások szempontjából is és a versenyzői munka sem kivétel. Voltak nehéz szabadedzéseink, minimális futással, amik után az időmérőn nem tökéletes a kör, hiszen előtte alig vezettünk. Mindannyiunknak javulni kell, az utolsó szerelőtől a versenyzőkig.” 
Alonso hozzátette, hogy ha az év végéig ez sikerül, akkor már örülni fog, aztán majd eldől, hogy a téli fejlesztésekkel mit lehet kezdeni a motorral.
A kérdésre, hogy nehéz-e feldolgozni, hogy a hazai pályán valószínűleg a Q2-be való továbbjutásra sem lesz esélyük, a spanyol így felelt: “Ez már nem jelent meglepetést, már februárban megértettük, hogy ez a helyzet.”
A McLaren és a Honda a hétvégén egyébként a japán gyártó Szuzukától 500 km-re fekvő Szakurában tart válságértekezletet, amelyen a motorfejlesztési kolátozások lazításának lehetőségét, a csapat finanszírozásának kérdését és persze Button jövőjét is megtárgyalják.

Kommentek

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.