Bár hivatalosan még semmit nem jelentettek be – ez talán Szingapúrra várható -, mostanra nyílt titok, hogy a Red Bull és a Renault már az idei szezon végén elválik, a Red Bull Racing és a Toro Rosso 2016-ra a Ferrari erőforrásaira vált.
Míg a Renault-nál a Red Bull Racing kiemelt, “félgyári” státuszt élvezett – előbb félhivatalosan, majd a sors fintoraként 2014-től már deklaráltan -, a Ferrarinál a gyári csapat mellett egyértelműen csak kliensek lesznek, de a csapatfőnök, Christian Horner szerint ettől még komoly szereplők maradnak a Forma-1-ben:


“Négy bajnoki címet, 50 futamot nyertünk kliensként, szóval semmi akadályát nem látom, hogy újra bajnokok lehessünk. Egyszerűen csak egy másik megoldást választunk” – mondta az ESPN-nek.
Nagy kérdés persze, hogy a motorokat előtérbe helyező új turbókorszakban milyen erőforrást is kap majd a Red Bull a Ferraritól, bekerül-e az autójukba a legfrissebb változat, lépéshátrányban érkeznek-e a fejlesztések, vagy csak az előző évi – azaz az idei – specifikációval versenyeznek 2016-ban.