F1: A sír széléről táncolt vissza a Lotus

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.09.08. 09.35

A Lotus-csapatot tegnap a Renault mentette meg a bíróságon, de a felvásárlás még mindig várat magára.

A súlyos pénzügyi nehézségekkel küszködő Lotus-csapatnak húzós napja volt hétfőn, az Olasz Nagydíj után tegnap már Londonban a bíróságon volt jelenésük, ahol az volt a tét, hogy az enstone-i alakulat adóhátraléka miatt elindul-e a felszámolási eljárás.
A Lotust végül a megvásárlására készülő Renault mentette meg, a tárgyalást sikerült 18-ára elnapoltatni. A francia gyártó és a csapat ezzel időt nyert, hogy véglegesítsék az üzletet, igaz, ez nem egészen rajtuk múlik.


Ahogy a Renault Forma-1-es főnöke, Cyril Abiteboul is mondta, néhány feltételnek még teljesülnie kell, hogy újra gyári csapatot indítsanak, és azóta az is kiderült, mi is a legnagyobb akadály.
A Renault Bernie Ecclestone-ra vár, aki korábban szóban már megígérte a cégvezér Carlos Ghosnnak, hogy a Ferrarihoz, a Mercedeshez, a McLarenhez, a Red Bullhoz és a Williamshez hasonlóan ők is garantált bónusszal járó “történelmi csapat” státuszt élvezhetnek a kifizetéseknél, de papírra már nehezebben kerül a dolog.
Amíg ez nem rendeződik, a Renault biztosan nem veszi meg a Lotust, azonban a francia Auto Hebdót ez nem akadályozta meg abban, hogy egy grafikán megmutassa, szerintük hogyan fest majd az új enstone-i Renault jövőre, íme: 
F1: A sír széléről táncolt vissza a Lotus 1

Kommentek

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.