Az új szabályokkal újra a régi lesz az F1

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.09.08. 15.30

Ugyan továbbra sem tudni semmi konkrétat a 2017-es szabályokról, a csapatfőnökök már izgatottak. Visszatér a gyökereihez a Forma-1.

Kevés konkrétum látszik a Forma-1 2017-es szezonra tervezett nagy reformjával kapcsolatban, a csapatfőnökök mindenesetre már lelkesek. A cél, hogy az autók körönként 5-6 másodperccel gyorsabbak legyenek, emellett a versenyhétvégék lebonyolításában is lehet változás.
Eric Boullier, a McLaren csapatfőnöke szerint az asztalon lévő javaslatok közül több is érdekes. “Izgatott vagyok, mert visszatérhetünk a Forma-1 gyökereihez” – mondta Boullier. “Az F1 folyamatosan fejlődik, de nem árt néha megnyomni a reset gombot, és visszatérni az alapokhoz.”
“Fontos, hogy a pilóták elégedettebbek legyenek, és jobban érezzék magukat. Ha ez megvan, máris sokkal jobb show-t csinálnak, a jobb show pedig jobb versenyeket is jelent.”
A V6-os motorok ugyanakkor biztosan maradnak. “Az emberek előbb-utóbb hozzászoknak ezekhez, és a gyártók miatt ki is kell tartanunk mellettük. Mindegy, milyen a motor, a lényeg, hogy gyorsabbak legyenek az autók.”
“A leszorítóerőt, a tapadást és a nagyobb kanyarsebességet hiányoljuk a szurkolókkal együtt az F1-ből, ha ezt rendezzük, a motorok senkit nem fognak érdekelni.”

Kommentek

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

Betegségnevű elektromos szupersportkocsi, de honnan?!

A Dendrobium nem valami alattomos gombás fertőzés, hanem egy futurisztikus külsejű sportkocsi, amely egyrészt elektromos, másrészt hamarosan gyártani fogják, harmadrész szingapúri.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.