F1: Hamilton átkelt a vörös tengeren

Forma-1 Olasz Nagydíj

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.09.07. 16.30

A nemzetközi sajtó főként a címvédő Lewis Hamilton újabb sikerét taglalta, miután a Mercedes brit pilótája újabb, ellentmondásos győzelmet aratott az Olasz Nagydíjon.

A nemzetközi sajtó főként a címvédő Lewis Hamilton újabb sikerét taglalta, miután a Mercedes brit pilótája újabb, ellentmondásos győzelmet aratott vasárnap az Olasz Nagydíjon.
A verseny után kiderült, hogy Hamilton autójának a kerekei a rajtnál az előírtnál alacsonyabb értéket mutattak, ezért utólagos időbüntetést kaphatott volna, ám erre végül nem került sor.
Olaszország


Gazzetta dello Sport: “Már megint Lewis… Hamilton uralkodott, Sebastian Vettel élvezte Monzát. Csodaszép vörös tenger próbálta támogatni őt annak a reményében, hogy a Mercedes olyan sérülékeny lesz, mint szombaton, amikor Nico Rosberg motorproblémákkal küszködött. Nem így lett. A tökéletes Hamilton rögtön támadásba lendült, és szertefoszlatta az illúziókat.”
Corriere dello Sport: “Krimi Monzában, Hamilton a kerekek ura. Lewis alacsony nyomású gumikkal nyert, de a nemzetközi szövetség felmentette őt. A Forma-1-nek két és fél órára volt szüksége ahhoz, hogy megoldjon egy olyan problémát, amelyet a szerelők két másodperc alatt megoldhattak volna.”
Tuttosport: “Hamilton-show a kerékkrimiben. A Mercedes nem tartotta be a Pirellivel kötött megállapodást, de elkerülte a büntetést. Lewis lapos kerekekkel is legyőzte Vettelt.”
    
Németország


Bild: “Rosberg – elszálltak a világbajnoki álmok? A motor kigyulladt, nincs pontszerzés, Hamilton nyert.”
Frankfurter Rundschau: “Hamilton mindenkit leeresztett.”
Hamburger Abendblatt: “Hamilton elrontotta Vettel álmait a hazai győzelemről.”
Die Welt: “Hamilton úton a címvédés felé.”
Süddeutsche Zeitung: “Nyomásproblémák. A kerekek témája Monzában is terítéken volt, még ha ezúttal egy gumi sem robbant szét. Mégis nyomozásra került sor amiatt, hogy Hamilton egyik hátsó kereke nem volt előírás szerint felpumpálva.”
    
Svájc

Berner Zeitung: “Kevés a nyomás. Az olasz futamból hiányzott az izgalom, Hamilton túl gyors volt. A britnek csak a kerekei okozhattak volna gondot.”
Blick: “Hamilton győzött és izgult. Rosbergnél a motor és a vb-álmok is kipukkadtak.”
    
Spanyolország


El País: “Bár Hamilton már gyakorlatilag nyert, az istálló arra utasította, hogy az utolsó körökben menjen tempót – anélkül, hogy tudta volna, hogy miért. A csapatvezetők attól tartottak, hogy időbüntetést fog kapni a kerekek miatt, ezért akartak minél nagyobb előnnyel győzni. Végül alaptalannak bizonyultak a félelmeik.”
Marca: “Hamilton ellenállás nélkül gyűjtötte be idei hetedik sikerét, és fél lábbal már a pódium tetején áll. Riválisa és csapattársa, Rosberg lemondhat a diadalról.”
AS: “Hamilton egy kézzel kormányozva, mosolyogva győzött, és körözés közben még az út menti fákat is nézegethette.”
Forrás: MTI

Kommentek

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.