Hamarosan újabb teszteket végez a témában a Nemzetközi Automobil Szövetség, egyelőre annyi az ígéret, hogy “lesz valamilyen megoldás.” Az F1-es pilóták kezdenek belenyugodni az elkerülhetetlenbe.
“Ami biztos, hogy egy bukósisak nem nyújt elegendő védelmet” – mondta Carlos Sainz. Eddig főleg két érv szólt a zárt autók ellen: sokan kifogásolták, hogy mentés esetén értékes másodpercek, esetleg percek veszhetnek el, és a hagyományokkal is teljesen szembemegy a megoldás.
“Attól, hogy esetleg bezárják a tetejét, egy F1-es autó még F1-es marad” – vélekedett Valtteri Bottas. “Ha a biztonságról van szó, nyitott vagyok bármire.”


Jenson Button véleménye is hasonló, az angolnak ráadásul már két gokartos ellenfele is életét veszítette, Wilson mellett Dan Wheldon lett baleset áldozata. “Mindig azok között voltam, akik azt mondták, ez nyitott autós sorozat.” 
“De azt hiszem, mindannyiunknál betelt a pohár, ideje tenni valamit. Már rég nem a hetvenes években vagyunk, ki tudunk találni valamit” – fogalmazott Button.
Noha Sebastian Vettel általában a klasszikus autóversenyzést kedveli, ő sem tiltakozna a változás ellen. “Ha ez azt jelentené, hogy Justin még mindig köztünk van, szerintem senki nem mondaná azt, hogy nincs szükség erre” – így Vettel.
“Nagyon szomorú történet, és ugyan nem vagyok a zárt pilótafülkék híve, meg kell vizsgálnunk a kérdés.”
Fernando Alonso egyetért. “A Le Mans szériában már régóta alkalmazzák ezeket a megoldásokat, és az a sorozat valósággal szárnyal” – nyilatkozta Alonso. “Biztos vagyok benne, hogy az FIA és mindenki más vizsgálja ezt a kérdést.”
“Nem tudom, hogy előállnak-e megoldással is, de a minimum, amit megtehetünk, hogy tesztelünk néhány elképzelést.”
Lewis Hamilton szerint nehéz témáról van szó. “Az egyik oldalról úgy látom, hogy megjelenhetnek a zárt pilótafülkék a jövőben” – fejtegette Hamilton. “De én Ayrton Senna generációját nézve nőttem fel, és ez a sorozat mindig nyitott volt.”
“Nehéz radikálisan megváltoztatni mindent, de néha a változás jelenti a fejlődést. Sokkal kevesebb haláleset van, mint húsz éve, de még mindig túl sok. Változtatnunk kell néhány dolgon az F1 érdekében, a lehetőségeket pedig tanulmányoznunk kell.”