F1: Hülkenberg nem megy az amerikai csapathoz

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.08.31. 10.40

Sajtóértesülések szerint a Force Indiá-s Nico Hülkenberg hosszabbított jelenlegi csapatával, míg Esteban Gutierrez egyre közelebb van a Haas-szerződéshez.

A Force Indiá-s Nico Hülkenberget a nyáron ugyan Kimi Räikkönen lehetséges utódjaként is emlegették, majd a Ferrari-kötődésű amerikai csapat, a Haas egyik fő jelöltje volt 2016-ra, de francia és brit sajtóértesülések szerint a 28 éves német nem megy sehova, hosszabbított a silverstone-i alakulattal. A hivatalos bejelentés akár ma megtörténhet.
Gutierrez lehet Haas első igazolása


Az idén első próbálkozásra Le Mans-győzelmet arató versenyző az F1 mellett jövőre is részt vehet a tartóssági vb néhány fordulóján a Porsche színeiben.
Míg Hülkenberg látszólag kidőlt a versenyből, a Ferrari tesztpilótája, Esteban Gutierrez egyre közelebb kerül a Haas versenyzői állásához, az állítólag 13 millió dolláros szponzori csomagot is “szállító” mexikói hamarosan aláírhat az amerikai alakulattal, írja a finn Ilta Sanomat.
A Haas másik ülésére esélyes lehet a Ferrari másik tesztelője, Jean-Eric Vergne, esetleg az amerikai GP2-es, Alexander Rossi – igaz, Gutierrezzel gyűlölik egymást -, és új névként a az IndyCarban idén 10. szezonját záró Marco Andretti is. A versenyzőlegenda Mario Andretti 28 éves unokája azonban nem hiszi, hogy eljuthat a Forma-1-be.
“Azt sem tudom, hogy egyáltalán pályázhatnék-e szuperlicencre az új pontrendszer mellett” – mondta.

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.