Noha a Belga Nagydíj előtt arról beszélt a Honda, hogy a frissített motorral felérhet a Ferrari szintjére, a verseny kínos kudarc lett. “Egyelőre nem értük utol a Ferrarit a belsőégésű motor területén” – ismerte el Jaszuhisza, aki 30 lóerőre becsüli az olaszokkal szembeni hátrányt.
Jaszuhisza szerint ugyanakkor nem a Honda motorja a leggyengébb. “Egy kicsivel a Ferrari mögött, ugyanakkor a Renault előtt járunk. A Mercedes még nagyon messze van, 40-50 lóerő lehet az előnyük, a Renault-t nagyjából 25-tel előzzük.”
“A szezon második felében keményen fogunk dolgozni, hogy utolérjük a két élcsapatot. De elképzelhető, hogy nehéz lesz elkapnunk őket, mert a megbízhatóságuk és az égéskarakterisztikájuk egyaránt jó. A hátrányt mindenképpen szeretnénk csökkenteni.”
A Honda dolgát nehezíti, hogy aerodinamikai szempontok miatt a McLaren nagyon szűk autót tervezett. “Elég szűkös a csomag, szóval természetesen jó lenne, ha nagyobb lenne. A problémáink egy részéért a méret a felelős, de keményen dolgozunk a javuláson, hiszen jövőre sem lesz nagyobb.”