F1: Az autóval is baj van a McLarennél

Megy az egymásra mutogatás

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.08.28. 11.40

A Hondánál hangsúlyozzák, hogy a McLaren idei küszködése nem írható kizárólag az erőforrás számlájára, Wokingban sem végeztek jó munkát a kasztnival.

A 2015-re összeállt McLaren-Honda minden elvárást messze alulmúlva teljesít, és bár gőzerővel dolgoznak a javuláson, a fejlesztési ütem nem igazán haladja meg a riválisokét, így a lemaradásuk nem csökken számottevően az élmezőnyhöz képest.
A Forma-1-be hat év kihagyás után visszatért japán gyártónál már bevallották, hogy alulbecsülték a kihívást, de úgy tűnik, lassan kezd elegük lenni abból, hogy nekik jutott a bűnbak szerepe. A Honda F1-es főnöke, Arai Jaszuhisza arra hívta fel a figyelmet, hogy a kasztni sem valami jó.


“Az autó sem a mechanikai, sem az aerodinamikai tapadás terén nem a legjobb. A Red Bullhoz képest még mindig óriási a különbség” – mondta a spanyol El Confidencialnak a GPS-en gyűjtött adatokra hivatkozva.
A McLaren versenyfőnöke, Eric Boullier is elismeri, hogy az MP4-30-as nem egy mestermű:
“A Honda javára legyen mondva, hogy bár a kasztnink jobb az előző évinél, de nem a mezőny legjobbja. Az autónknak túl nagy a légellenállása, kell még javítani itt-ott.”
A McLaren a 2012-es szezonzáró óta nem nyert futamot, 2013-ra és 2014-re is versenyképtelen kasztnival álltak elő, a tavalyi évben különösen egyértelmű volt ez, hiszen akkor még a gyári csapat autójában taroló Mercedes-erőforrás dolgozott a kasztniban, Buttonéknak viszont a pontszerzés is kihívást jelentett időnként.

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.