Vettel utálja, hogy spórolni kell az F1-ben

A közutakon bezzeg nem siet sehova

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.08.18. 15.30

Sebastian Vettelnek nem igazán tetszik, hogy a Forma-1-ben kulcsfontosságúvá vált a takarékoskodás. Szívesebben nyomná tövig a gázt.

Ha Sebastian Vettelen múlna, egészen biztosan úgy változna a Forma-1-es szabálykönyv, hogy a spórolást hírből se ismerjék a pilóták. 
“Sportember vagyok, a Forma-1-nek ezért szerintem arról kéne szólnia, hogy ki tud a leggyorsabban autót vezetni. Nem pedig arról, hogy ki tud a legjobban spórolni” – mondta Vettel.
“Nem nagy trükk, de pilótaszemmel nem túl izgalmas. Már a kanyar előtt el kell venni a gázt, hagyni az autót szabadon gurulni, és így megtalálni az ideális fékpontot. Nem könnyű, de nem is annyira élvezetes, mint egészen a legutolsó pillanatig a gázon állni.”
Noha a pályán ki nem állhatja a takarékoskodást, a közutakon igyekszik takarékosan vezetni a négyszeres bajnok. “Általában nem sietünk sehova. Ha öt perccel tovább tart az út, azzal nekem semmi bajom.”

Kommentek

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.