A Business Book GP a Forma-1-es pilótafizetések mellett a csapatok 2015-ös költségvetéséről is készített egy igen tanulságos kimutatást. Az összegek már a középcsapatoknál is borzongatók a hétköznapi ember számára, de az még feltűnőbb, hogy mekkora a szakadék az első négy nagycsapat (Red Bull, Mercedes, McLaren és Ferrari), valamint az utánuk következők között, ahogy az is jól kiviláglik, mennyi pluszpénzt kapnak a kivételezettek az F1 bevételeiből. Alább a számok (euróban) csapatonként:

1. Red Bull Racing - 468,7 millió (266 millió szponzori bevétel + 35,7 millió partnerektől + 167 millió a FOM-tól)

2. Mercedes - 467,4 m (122 millió szponzori bevétel + 212,4 millió partnerektől + 133 millió a FOM-tól)


3. McLaren-Honda - 465 millió (144,5 millió szponzori bevétel + 216,5 millió partnerektől + 104 millió a FOM-tól)


4. Ferrari - 418 millió (208,5 millió szponzori bevétel + 34,5 millió partnerektől + 175 millió a FOM-tól)


5. Williams - 186,4 millió (52,5 millió szponzori bevétel + 22,9 millió partnerektől + 111 millió a FOM-tól)


6. Lotus - 139,1 millió (69,5 millió szponzori bevétel + 13,6 millió partnerektől + 56 millió a FOM-tól)


7. Toro Rosso - 137,45 millió (68 millió szponzori bevétel + 9,45 millió partnerektől + 60 millió a FOM-tól)


8. Force India - 129,7 millió (49,5 millió szponzori bevétel + 12,2 millió partnerektől + 68 millió a FOM-tól)


9. Sauber - 103,25 millió (44 millió szponzori bevétel + 9,25 millió partnerektől + 50 millió a FOM-tól)


10. Manor - 83 millió (0,5 millió szponzori bevétel + 32,5 millió partnerektől + 50 millió a FOM-tól)