F1: Ricciardót nem vigasztalja a nagyobb fizetés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.08.07. 14.40

Hiába keres idén többet Daniel Ricciardo, őt csak a dobogós helyezések és a győzelmek elégíthetik ki, az idei szezont jellemformáló évként könyveli el.

Daniel Ricciardo tavaly három futamgyőzelemmel hálálta meg a Red Bullnak, hogy őt ültették a visszavonult Mark Webber helyére, amiért idén már magasabb fizetést is kap. A pénz persze jól jön, de az ausztrál tehetséget ez nem igazán boldogítja, hiszen most jóval versenyképtelenebb autóban ül, első dobogós helyezését, egy 3. helyet csak a nyári szünet előtti utolsó versenyen, a Magyar Nagydíjon szerezte.


“Az idei év igazán ráébresztett, hogy mennyire fontos számomra a győzelem, mennyire szeretem a sportsikereket. Bánt, ha nem küzdhetek a győzelmekért, de örülök ennek. Tavaly bizonyos értelemben könnyebb volt a helyzet, mert szinte minden futamon versenyben voltunk a dobogóért, megvolt a ritmusa” – magyarázta az Autosportnak. 
“Bár idén már többet keresek, ez pillanatnyilag semmit sem számít. Engem csak a sikervágy hajt előre. Ez is mutatja, hogy motiváltabb vagyok, mint bármikor.”
 
Az ausztrál szerint végső soron az idei, küzdelmesebb évből is profitál:
“Hasznomra válik majd az idei év is, amikor a tavalyi csúcsok után most amolyan hullámvölgy következett. Erősebbé tesz ez, és úgy gondolom, hogy ezután még jobban tudom majd értékelni, amikor újra győzelmi esélyeim lesznek. Félre ne értsenek, nem azt mondom, hogy tavaly nem adtam bele mindent, de az idei év még keményebbé tesz.”
 


Bár a hungaroringi dobogó után Ricciardónak és a Red Bullnak a következő négy fordulóból csak Szingapúrban lehet esélye hasonlóra, ugyanis Spa, Monza és a szuzukai pálya a motorerőt jutalmazza, a versenyző szerint mindenképp erősebb lehet a csapat a szezon második felében.
“Az idény első felére visszatekintve, valóban bőven voltak bajok, de egy olyan nagy és jól felszerelt csapat, mint a Red Bull, csakis javulhat. Bármilyen probléma is legyen, a többieknél gyorsabban tudunk reagálni rá. A további hónapokban már jobb helyzetben lehetünk majd.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.