F1: Így jutott el a tévénkre a Magyar Nagydíj

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.08.06. 15.30

Hogyan jut el a képernyőkre a HD-közvetítés, milyen internetkapcsolaton keresztül dolgoznak a csapatok és az újságírók a Hungaroringről? Itt vannak a válaszok.

Idén harmincadik alkalommal élvezhették a nézők a Magyar Nagydíjat. Akik nem a mogyoródi versenypályán szurkolják végig a jubileumi esemény három napját, azok az MTVA közvetítésén követhették a szabadedzéseket, az időmérőt, illetve magát a futamot. Mindehhez idén is az Invitel biztosította az adatkommunikációs hálózatot, melyet olyan világhírű cégek is igénybe vették, mint az AT&T, a TATA vagy a PCCW.
Az MTVA összes helyszíni bejelentkezése az Invitel kiemelt sávszélességet biztosító, redundáns – két irányból 43, illetve 62 km hosszú – sötét szálas optikai hálózatán futó közvetítésen keresztül valósult meg. 


A Hungaroring Sport Zrt. partnereként az Invitel 99 darab szimmetrikus internet-hozzáférést biztosított a helyszínen a sajtó munkatársai, illetve a versenyirányításon dolgozó felhasználók számára. Az újságírók a bővített Wi-Fi-lefedettségű médiacenter területén különböző sávszélességű internetszolgáltatások közül választhattak, valamint 3 helyszínen összesen 8 munkaállomás várta őket nyomtatási lehetőséggel, valamint teljes körű technikai támogatással. Az Invitel szükség esetén a helyszínen 15-20 percen belül létesített további LAN-internetszolgáltatásokat.
Az ideérkező csapatok, szakemberek, sportvezetők, újságírók, valamint üzleti partnerek összesen 290 infokommunikációs szolgáltatást vettek igénybe a hétvége alatt: például 89 hangszolgáltatást és különböző sávszélességű – 10, 20 vagy 50 megabites – internetszolgáltatásokat. Az idei évben az egy ügyfélnek biztosított legmagasabb sávszélesség 1 Gbit/s volt.
Az esetleges váratlan helyzetekre felkészülve összesen 32 szakemberrel 24 órás ügyeletet tartott a teljes hétvége alatt.

Kommentek

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.