F1: A sereghajtónál félnek az új riválistól

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.08.04. 13.45

A sereghajtó Manornál immár 2016-ra koncentrálnak, ugyanis tisztában vannak a jövőre komoly Ferrari-támogatással érkező új csapat, a Haas jelentette fenyegetéssel.

A tavaly a konstruktőri bajnokság 9. helyén záró, az őszi csőd után 2015-re feltámasztott Manor-csapatnál idén nyugodtan építkezhetnek, hátulról senki nem fenyegeti őket, de szükség is van a felkészülésre, ugyanis 2016-ban érkezik a Ferrari-támogatású amerikai csapat, a Haas, amely könnyedén kitolhatja őket a pénzdíjat nem hozó 11. pozícióba.


A Manor sportigazgató-elnöke, Greame Lowdon nem is titkolja, hogy tartanak a jövő évi kihívástól, főleg, hogy a Haas egyelőre mindenféle korlátozás nélkül fejleszthet, tesztelhet.
“Igen, fel kell készülnünk. Az alapján, amit eddig láttam, úgy néz ki, hogy a jövőre érkező új csapat egészen más alapokon száll be, mint eddig szokás volt. Érdekes lesz látni, hogyan haladnak, amikor már rájuk is vonatkoznak majd a szabályok. Persze nekünk arra kell koncentrálnunk, hogy mi magunk mit tudunk végezni, és hogyan legyünk a lehető legversenyképesebbek a jövő évre” – magyarázta az Autosportnak.
“Már fejlesztjük a következő autót, ez eddigi munka pedig nagyon jól fest, ami mindannyiunk számára bizakodásra ad okot.”
A Manor idén a 2014-es autó továbbfejlesztett változatával és még a tavalyi Ferrari-motorral versenyez, a mostani modellhez már nem is készülnek jelentős fejlesztési csomaggal, azonban Lowdon jelezte, hogy folyamatosan csiszolgatják, optimalizálják azért a járgányt a szezon második felében. 

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.