F1: Bottast zavarják a ferraris pletykák

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.31. 10.30

A williamses Valtteri Bottas elismerte, hogy alapvetően nem örül az őt a Ferrarihoz kötő spekulációknak, az állandóan ismétlődő kérdéseknek.

Bár az elmúlt pár hétben mintha gyengült volna a lehetőség, Kimi Räikkönen ferraris helyére továbbra is williamses honfitársa, Valtteri Bottas tűnik a fő jelöltnek. 
Valószínű, hogy döntés csak valamikor ősszel születik majd, épp ezért Bottas nem is örül, hogy már jó ideje az erre vonatkozó kérdésekkel ostromolják, minden héten erről írnak a lapok, árulta el csütörtökön a barcelonai pályán tartott szponzori rendezvényen:


“Amikor beül az ember az autóba, nem gondolt tovább a találgatásokra. Olyankor csak a vezetés létezik, azonban az autón kívül valóban zavaróak a pletykák. Újra és újra ugyanazokat a kérdéseket kapom, de ilyen a Forma-1, ezt el kell viselnem. És nekem teljesen mindegy, kivel hoznak hírbe” – idézte a Press Association Sport hírügynökség.
“De elvben azért ez sem a Williams, sem Kimi tekintetében nem fair, hiszen semmi sem hivatalos, szóval jobb lenne, hogy hagynának minket békében dolgozni, a versenyzésre koncentrálni. Ha van valami hír, azt úgyis be fogjuk jelenteni.”
Míg Bottas hat dobogós helyezésével az idény egyik sztárja volt tavaly, idén mindössze egyszer állt fel a pódiumra, ennek ellenére bízik benne, hogy jönnek még jó, akár kiemelkedő eredmények is idén: 


“A Mercedes nagyon erős, de a Magyar Nagydíjon a Ferrari megmutatta, hogy azért verhetőek. Soha ne mondd, hogy soha, a célunk továbbra is a futamgyőzelem. A Mercedes autója nagyon gyors, de az autóversenyzésben bármi előfordulhat. Hinnünk kell ebben és készen kell állnunk arra, hogy kihasználjuk az adódó lehetőségeket, idén is történhet még akármi. Persze a Mercedes legyőzése egyéniben és a konstruktőriben is igen nehéz lenne, szóval van még dolgunk.”
“Az idényünk egyelőre felemás volt, a célunk az volt, hogy javuljunk tavalyhoz képest, de nagyjából ugyanott állunk, mint egy éve. Pár dobogós helyet szereztünk már, ez pozitívum, de voltak nehéz futamaink, mint például a legutóbbi, amikor pontot sem szereztünk. De még csak féltávnál járunk, szóval előre kell tekinteni, tanulnunk kell a hibákból és menni tovább.”

Kommentek

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.