F1: Rossival tárgyal az amerikai csapat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.29. 13.30

A 2016-os Forma-1-es beszállásra készülő Haas-csapat az amerikai ifjonccal, Alexander Rossival is tárgyal az esetleges versenyzői ülésről.

Ha nem történik semmi rendkívüli, 2016-ban belép a Forma-1-be az amerikai Haas-csapat. A Ferrarival szoros partnerségben dolgozó alakulatnál már keresik a versenyzőket is.
A főnök, Gene Haas elsősorban F1-es tapasztalattal rendelkező pilótát szeretne – a Ferrari mexikói tesztelője, 203-14-ben a Saubernél versenyző Esteban Gutierrez erős jelölt -, de az amerikai szurkolók és szponzorok miatt egy amerikai sem lenne rossz.


Az utóbbira a legmegfelelőbb Alexander Rossi, hiszen jól ismeri az európai viszonyokat, a GP2-ben harmadik idényét tölti, korábban a Caterhamnél és a Marussiánál is dolgozott tesztelőként. A 23 éves kaliforniai kapcsolatban is van Haasékkal.
“Az idénynek ebben a szakaszában mindig folynak tárgyalások. De sokat nem tudok mondani, a Haasnál most állítják talpra a csapatot, a versenyzőket majd az év végén választják ki, nem júliusban” – mondta a holland Formule 1-nek.
A kérdésre, hogy késznek érzi-e magát a Forma-1-es versenyzésre, így felelt:
“Jó ideje késznek érzem már magam. Nem bánom, hogy a harmadik idényre is maradtam a GP2-ben. Tavaly télen elgondolkodtam az IndyCaron is, de azért jöttem Európába még 2009-ben, hogy valóra válthassam az álmomat, Forma-1-es versenyző lehessek, annak pedig ez a legjobb módja.” 
Rossi ellen szólhat, hogy a Ferrari hátszelével favoritnak számító Gutierrezzel híresen rossz a viszonya, GP3-as csapattársakként ki nem állhatták egymást. 

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.