F1: A tűzzel játszik a Force India?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.28. 11.55

A Magyar nagydíjon történt balesetek utál felmerül a gyanú, hogy a Force India a frissített autójánál a teljesítmény kedvéért feláldozza a biztonságot.

A Force India a Brit Nagydíjra állt elő az szezon kezdete óta tervezett-fejlesztett B-autójával, amelytől jelentős teljesítményjavulást remélnek.
A VJM08 B-változata erősebbnek is tűnik, amire szükség is van, ha a csapat szeretné megőrizni 5. helyét a konstruktőri versenyben – a Toro Rosso közelít -, de a Magyar Nagydíjon két furcsa eset világított rá arra, hogy azért messze nem ideális a helyzet a silverstone-i alakulatnál.


Az első hungaroringi szabadedzésen Sergio Perez bukott nagyot, amikor a jobb hátsó felfüggesztése megadta magát, vasárnap, a versenyen pedig Nico Hülkenberg potenciális dobogós helyezése úszott el, amikor a 43. körben a célegyenesben egyszerűen leszakadt az első szárnya, az autó pedig nyílegyenesen a gumifalba csapódott.
Egyesek szerint a nagy hajtásban a Force Indiánál a teljesítményt a biztonság elé helyezték, de csapatigazgató, Otmar Szafnauer visszautasítja ezt:
“A biztonsággal nem játszunk. Már pénteken bizonyítottuk ezt, amikor nem engedtük pályára Hülkenberget, amíg nem tisztázódott, mi is okozta Perez balesetét” – utalt arra, hogy a második edzésen egyik autójuk sem vett részt. “Nem hagyjuk, hogy ilyesmi újra előforduljon.” 

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.