A Force India a Brit Nagydíjra állt elő az szezon kezdete óta tervezett-fejlesztett B-autójával, amelytől jelentős teljesítményjavulást remélnek.
A VJM08 B-változata erősebbnek is tűnik, amire szükség is van, ha a csapat szeretné megőrizni 5. helyét a konstruktőri versenyben – a Toro Rosso közelít -, de a Magyar Nagydíjon két furcsa eset világított rá arra, hogy azért messze nem ideális a helyzet a silverstone-i alakulatnál.


Az első hungaroringi szabadedzésen Sergio Perez bukott nagyot, amikor a jobb hátsó felfüggesztése megadta magát, vasárnap, a versenyen pedig Nico Hülkenberg potenciális dobogós helyezése úszott el, amikor a 43. körben a célegyenesben egyszerűen leszakadt az első szárnya, az autó pedig nyílegyenesen a gumifalba csapódott.
Egyesek szerint a nagy hajtásban a Force Indiánál a teljesítményt a biztonság elé helyezték, de csapatigazgató, Otmar Szafnauer visszautasítja ezt:
“A biztonsággal nem játszunk. Már pénteken bizonyítottuk ezt, amikor nem engedtük pályára Hülkenberget, amíg nem tisztázódott, mi is okozta Perez balesetét” – utalt arra, hogy a második edzésen egyik autójuk sem vett részt. “Nem hagyjuk, hogy ilyesmi újra előforduljon.”