F1: Ezért sült be a Magyar Nagydíj rajtja

Massa nem látta, hova áll a rajtrácson

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.27. 15.30

A Williams megvizsgálja, miért nem volt képes Felipe Massa pontosan beállni a rajthelyére a Magyar Nagydíjon. Módosíthatnak az ülésen.

Bár a kaotikus futam későbbi eseményei mellett eltörpült a dolog, a 30. Forma-1-es Magyar Nagydíj rögtön érdekes epizóddal indult, ugyanis elsőre nem sikerült a rajt, ismételni kellett, mert Felipe Massa rosszul állt be a helyére a rajtrácson. 
A versenyzők általában a “kockánál” felfestett sárga vonalhoz igazítják az első tengelyt, de a brazil veterán utólag azt mondta, ő nem látta az autóból az igazodási pontot.


“Valtterinek semmilyen gondja nem volt ezzel, szóval meg kell vizsgálnunk, hogy nem kell-e megemelnünk Felipe ülését vagy valamit másképp csinálnunk a rajtoknál. Szerintem nem ül alacsonyabban, mint Valtteri, a szabályok miatt nem is ülhet, de fejformája, a szemei elhelyezkedése nyilván más. A célegyenes nem lejt vagy emelkedik a Hungaroringen, de Felipe azt mondta, egyszerűen nem látta a helyét” – magyarázta a Williams vezető versenymérnöke, Rob Smedley. 
“Amikor (a második formációs kör után) visszaért a rajtrácshoz, mondtuk neki, hogy mi a gond, de ő tudta, hogy nem lát rendesen, ezért azt mondta, hogy a biztonság kedvéért, hogy elkerülje a büntetést inkább a vonal előtt áll meg, mi pedig mondtuk, hogy mennyi hiányzik még, végül úgy állt be” – tette hozzá.
Massa az első szabálytalanság miatt 5 másodperces időbüntetést kapott, bár ez nem sokat számított, a Williamsnek továbbra sem fekszenek a lassú, kanyargós pályák, így a brazil csak a 12. lett a Hungaroringen vasárnap.

Kommentek

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.