Óriási baleset, biztonsági autó a Magyar Nagydíjon

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2015.07.26. 15.26

Nico Hülkenberg nagy sebességgel a célegyenes végi gumifalba csapódott, miután leszakadt a Force India első vezetőszárnya. Videó.

A 2015-ös Forma-1-es Magyar Nagydíj 43. körében a célegyenes végén – minden előzetes jel nélkül – leszakadt Nico Hülkenberg versenyautójának első szárnya. Az Force India orrával égnek mutató versenyautója nagy sebességgel csapódott a gumifalnak.

A pilóta megúszta az esetet, de az autó alatt szétrobbanó szárny miatt rengeteg törmelék került a pályára, ezért bejött a biztonsági autó a pályára. Érdekesség, hogy a takarítás miatt nem használták a célegyenest, hanem a bokszutcán vezette át a mezőnyt a biztonsági autó.

“Sajnálom, hogy elvesztettük a lehetőséget, hogy jó eredményt érjünk el ma. Nem sok jelzésem volt, hogy valami gond van az első szárnnyal. Durva vibráció volt, mielőtt eltört, utána pedig egyenesen a korlátnak mentem. A végső ütközés nem volt túl rossz, mert a pályának ez a része jól védett és szépen elnyelte az energiát” – mesélte az eset után a 2015-ös Le Mansi 24 órás versenyt megnyerő pilóta. 

“Az esetig a dolgok egészen pozitívnek látszottak. Remekül rajtoltam és a Red Bullokkal versenyeztem, ami azt mutatja, hogy sikerült előrelépnünk a B-specikikációs autóval. ”

A Force India csak egy fordulóval ezelőtt vetette be B-specifikációjú autóját, lehetséges, hogy a tervezésnél elrontottak valamit, hiszen pénteken Sergio Perez autójának felfüggesztése tört el, most pedig a másik autóval akadt – vélhetően – kifáradásos gond.

A 2015-öes Magyar Nagydíjat Sebastian Vettel nyerte meg, Danyiil Kvjat és Daniel Ricciardo előtt. Részletek itt.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.