F1: Alonso sem hiszi a pontszerzést

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.26. 18.50

A szombati időmérő után nem sokan hitték volna, hogy a McLaren pontot szerez a Magyar Nagydíjon, mégis összejött Alonsónak és Buttonnak is.

A Magyar Nagydíj időmérőjén műszaki problémák miatt csak a 15. és 16. helyen végző McLaren-pilóták számára nem látszott sok esély az amúgy számukra kedvező Hungaroringen, a verseny végén mégis pontot szerzett Fernando Alonso (5.) és Jenson Button (9.) is.


A kétszeres bajnok spanyol alig hitte a végeredményt:
“Néha egészen kaotikus volt a verseny, mi pedig kihasználtuk a lehetőségeket, hoztuk a lehetséges maximumot. Az ötödik hely egészen hihetetlen, elég nagy dolog, mert nem vagyunk túl versenyképesek. Ez a pár pont jó ajándék a gyárban éjt nappallá téve dolgozó srácoknak a nyári szünetre.”
“Versenyezni vagyunk itt, azért, hogy végül győzzünk, de ez egyelőre nem lehetséges. Tudjuk, hogy a jó irányba haladunk, de azért mégis jobb úgy, ha pontokat szerzünk. Ma egy kicsit szerencsénk is volt a dolgok alakulásával, de más futamokon meg pechesek voltunk, szóval ki kell használni, ha ilyen lehetőség adódik.”
Button nem volt olyan elégedett, szerinte a csapat rosszul döntött, amikor nála nem cseréltek kereket a biztonsági autós szakasz alatt.


“Szívesebben végeztem volna Fernando környékén, jó munkát végzett és a stratégia is működött nála a lágygumis utolsó etappal. A többség cserélt a biztonsági autós szakaszban, én nem, ami eléggé megnehezítette a dolgomat az újrarajtolásnál. Szóval régi gumikon kellett végigvinnem egy hosszú etapot, míg mások friss gumikon voltak, én közepes keveréken mentem, míg a többiek lágyakon, így nem volt könnyű tartani a pozíciómat. Ez hiba volt, de azért így is pontokat szereztem.”
“A csapat számára nagyszerű, hogy pontokkal a tarsolyunkban mehetünk a nyári szünetre, de nem szabad elszállnunk, legyünk tisztában azzal, hogy ez egy őrült futam volt. Sokan kiestek, büntetést kaptak, ami a kezünkre játszott, persze így is jó pontokat szerezni. Előrébb léptünk, de újabb lépés kell ahhoz, hogy ismételni tudjuk ezt az eredményt!”

Kommentek

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.