Mivel a lassú, kanyargós Hungaroringen a motorerő helyett az autó aerodinamikai hatékonysága, kanyarbeli viselkedése számít elsősorban, a Red Bull a gyengébb Renault-erőforrással is versenyképes.
A Magyar Nagydíj időmérőjén Daniel Ricciardo a 4. helyet csípte meg, vasárnap volt csapattársa, az immár ferraris Sebastian Vettel mellől indul majd, tavalyi győztesként szeretne most is villantani, dobogós helyezésre fáj a foga.


“Emlékeztem, hogy tavaly a negyedik lettem az időmérőn, aztán megnyertem a futamot, szóval ma meglehetett volna a pole is, de babonás vagyok, úgyhogy a negyedik hely jobb volt!” – viccelődött. 
 
“De úgy gondolom, hogy most tényleg harcban lehetünk a Ferrarival. Még ha egy kicsit gyorsabbak is nálunk, nekem van még egy szett friss lágy gumim, kétkiállásos stratégiával lehet esélyem. Van pár dolog a tarsolyunkban.”
“Nagyon közel voltam Sebhez (35 ezredre – a szerk.), jó kör volt, elégedett voltam. Úgy érzem, sehol sem hibáztam, szerintem sikerült kihoznom a maximumot az autóból. Szóval egy kicsit bosszantó, hogy ennyin múlott, de örülök is, hogy ennyire közel tudtam kerülni.”
 
A korábban egyre nyíltabban panaszkodó ausztrál mostanra azért megnyugodott, úgy látja, működnek a fejlesztéseik:


“A pálya jellege is segített most, de őszintén úgy gondolom, hogy a maximális leszorítóerő mellett a fejlesztéseink is életre keltek. A pálya a kezünkre játszik, de tegnap amint kigurultam a garázsból, rögtön éreztem, hogy az autó jobban egyben van. Bátrabban mertem használni, rámentem a kerékvetőkre, szóval egyértelműek a javulás jelei. Úgy tűnik, hogy a melegben jól megy az autó, bízom benne, hogy a holnapi, enyhébb időben is így lesz!”
Ricciardo csapattársa, Danyiil Kvjat a 7. rajtkockát szerezte meg, ő vasárnap a 6. helyről induló Valtteri Bottast, esetleg az 5. pozícióból startoló Kimi Räikkönent próbálhatja elkapni.