F1: Rosberg a saját farkát kergette

Hamilton elégedett, örül a Red Bullnak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.24. 17.50

Lewis Hamilton nagyon elégedett az autóval, és annak is örül, hogy a Red Bull kihívást támaszthat a Mercedesnek a Magyar Nagydíjon. Nico Rosbergnek nagyon nem ment.

A négyszeres hungaroringi győztes Lewis Hamilton a 30. Forma-1-es Magyar Nagydíj pénteki edzésnapján is dominált, délelőtt és délután is ő volt a leggyorsabb, míg a második gyakorláson legközelebbi riválisát, a csapattárs Nico Rosberget megelőzték a Red Bull-ok. A címvédő mindennel nagyon elégedett volt:
“Nagyon jól éreztem ma magam a pályán! Lassan úgy gondolom, hogy a Hungaroring a kedvencem, annyira élvezetes vezetni a kanyarkombinációkban és a lejtőkön-emelkedőkön. Igazi régi stílusú pálya” – kezdte.
“Mondjuk baromi meleg volt, mintha szaunában kellett volna vezetni. Már azelőtt szakad a víz az emberről, mielőtt az autóba ülne, csak a második edzésen vagy fél kilót fogytam. Ilyen körülmények között nem könnyű jó kört összerakni, szerintem mindenki küszködött egy kicsit. Vasárnap enyhébb lesz, ami fizikailag kevésbé megterhelő, viszont érdekes lesz látni, hogyan változik a balansz. De az autó erősnek tűnik, egyelőre nagyon elégedett vagyok vele.”
A Red Bull formáját illetően így nyilatkozott: “Ez jó! Kicsi a rakás, nagyot kíván! Úgy tűnik, ma elég gyorsak voltak.”


Nico Rosberg természetesen nem volt ilyen boldog:
“Nehéz napom volt ma, sosem találtam a balanszot, egyszer alul-, máskor túlkormányzott volt az autó. A saját farkamat kergettem. A hosszú etapos tempó azért rendben volt, arra lehet építeni, de holnapra egyértelműen javítani kell a beállításaimon, aztán gyakorolnom kell az időmérőre.”

Kommentek

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.