F1: Csalóka a McLaren eredménye

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.24. 20.55

Fernando Alonso arra figyelmeztet, hogy bár az autó javult, szombaton-vasárnap már nem lesz a top10-ben úgy, mint a Magyar Nagydíj első napján.

A McLaren friss, de fejlesztések nélküli Honda-motorokkal vágott neki a Magyar Nagydíj hétvégéjének, a lassú, kanyargós pálya pedig kedvez a gyengébb erőforrással dolgozó csapatnak, így a második pénteki edzésen Fernando Alonso a 8., Jenson Button a 12. idővel zárt.


A spanyol pilóta azért figyelmeztetett, hogy az időmérőn már nem érdemes top10-es eredményt várni tőlük:
“Elégedett voltam az autó teljesítményével. Problémamentes péntek volt, sikerült végigvinni a programot, szóval pozitívan indult a hétvége. Persze a lényeg az időmérő, ugyanis ezen a pályán nagyon nehéz előzni. Majd meglátjuk, holnap mennyire leszünk versenyképesek, és szerezhetünk-e pontot vasárnap.”
“Láthattuk már, hogy péntekenként egyes csapatok nem mutatják meg, mire képesek. Láttuk már, hogy a Williams nehéz, lassú autóval megy, aztán szombaton már versenyképesek. A második edzésen nem ment ma a Force India – szóval vannak autók, amelyek szombaton már valószínűleg előttünk lesznek.”
Jenson Button óvatos bizakodással értékelt: “Élveztem a vezetést, jó volt az autó. Utoljára Monacóban volt így, ami biztató. Jók az alapok” – utalt arra, hogy a Hungaroring hasonló, mint a monte-carlói pálya, ahol pontot tudott szerezni.  

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.