Massa: Miért ne maradnék a Williamsnél?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.15. 12.30

Felipe Massának egyelőre nincs Forma-1-es szerződése 2016-ra, de úgy gondolja, jövőre is lesz helye a Williamsnél.

Felipe Massa williamses szerződése az idény végén lejár, a 34 éves brazil pedig egyelőre nem hosszabbított a a grove-i csapattal. A nyolc ferraris év után a brit legendához átigazolt veterán tavaly is bizonyította, hogy van még benne spiritusz, idén pedig már a hatalmas tehetségnek tartott Valtteri Bottast is rendesen megizzasztja, ezért nem is tart tőle, hogy elküldik.


“Miért is ne maradnék? Szeretek ezzel a csapattal dolgozni, és ők is tisztelettel bánnak velem. Laza vagyok, voltak jó eredményeink, szóval miért is kellene változtatni? Opciójuk van a következő idényre, semmi akadályát nem látom, hogy közösen folytassuk” – mondta az F1-ben 2002-ben bemutatkozott versenyző.
A jövő évre tehát a williamses folytatás a cél, de Massa azt is elismerte, hogy a Forma-1 utáni lehetőségeken is gondolkodik:
“Pillanatnyilag van elég dolgom, de talán az F1 után akadhat még lehetőségem a Formula E-ben vagy a tartóssági vb-ben (WEC), ami egy nagyon jó kis bajnokság, az autó pedig az F1 után a legjobb, szóval az érdekelne. Amikor úgy döntök, hogy távozom az F1-ből, jobban is ráérek majd átgondolni ezt.”

Kommentek

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.