Massa: Miért ne maradnék a Williamsnél?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.15. 12.30

Felipe Massának egyelőre nincs Forma-1-es szerződése 2016-ra, de úgy gondolja, jövőre is lesz helye a Williamsnél.

Felipe Massa williamses szerződése az idény végén lejár, a 34 éves brazil pedig egyelőre nem hosszabbított a a grove-i csapattal. A nyolc ferraris év után a brit legendához átigazolt veterán tavaly is bizonyította, hogy van még benne spiritusz, idén pedig már a hatalmas tehetségnek tartott Valtteri Bottast is rendesen megizzasztja, ezért nem is tart tőle, hogy elküldik.


“Miért is ne maradnék? Szeretek ezzel a csapattal dolgozni, és ők is tisztelettel bánnak velem. Laza vagyok, voltak jó eredményeink, szóval miért is kellene változtatni? Opciójuk van a következő idényre, semmi akadályát nem látom, hogy közösen folytassuk” – mondta az F1-ben 2002-ben bemutatkozott versenyző.
A jövő évre tehát a williamses folytatás a cél, de Massa azt is elismerte, hogy a Forma-1 utáni lehetőségeken is gondolkodik:
“Pillanatnyilag van elég dolgom, de talán az F1 után akadhat még lehetőségem a Formula E-ben vagy a tartóssági vb-ben (WEC), ami egy nagyon jó kis bajnokság, az autó pedig az F1 után a legjobb, szóval az érdekelne. Amikor úgy döntök, hogy távozom az F1-ből, jobban is ráérek majd átgondolni ezt.”

Kommentek

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.