F1: A McLaren elhülyéskedte a szponzorkérdést

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.13. 12.30

A McLaren nagyképűsége miatt sok tízmilliárd forintnak megfelelő összegtől estek el az elmúlt pár évben, most pedig már örülhetnek, ha valaki akarja még szponzorálni őket

A McLarent 2013 végén, hét év után hagyta el névadó szponzora, a Vodafone, a wokingi csapat pedig azóta sem szerzett új főtámogatót, sőt, az autóról csak fogytak a reklámmatricák.
A már 2013-14-ben sem remeklő csapat idén, az új Honda-partnerséggel sosem látott mélységekbe került, és nem is valószínű, hogy az idény végéig látványos feltámadást produkálnak, így már a Forma-1 bevételeiből is jóval kisebb rész esik le, ugyanakkor az eredmények a szponzorokat sem vonzzák, sőt…
Ron Dennis túlértékelte a csapatot


“Elképesztő, hogy ilyesmi előfordulhat” – utalt a Sunday Timesnak egy iparági szakértő arra, hogy Wokingban nem voltak hajlandóak engedni az “áraikból”.  “Köthettek volna egy évi 50 millió fontos üzletet három évre, ehelyett mostanra 150 millió (közel 90 milliárd Ft) hiányzik a kasszából.”
“Mostanra az eredményeik a béka segge alatt, két középszerű idény után az idei kész katasztrófa, innen a szponzorok diktálhatnak, ha pedig nem tetszik (a McLarennek), távozhatnak” – tette hozzá.
A McLaren versenyfőnöke, Eric Boullier nem is szépítget: “Az idei év hatása megmutatkozik majd a bevételeinkben, igyekeznünk kell valami módot találni ennek ellensúlyozására.”

Kommentek

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.