F1: A Jégembernek is kezd melege lenni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.03. 09.30

Felipe Massa szerint volt ferraris csapattársa, Kimi Räikkönen is egyre jobban érzi, micsoda nyomás nehezedik a versenyzőkre az olasz csapatnál.

A tavalyi küszködés után idén is botladozó Kimi Räikkönen ideje kitelni látszik a Ferrarinál, ha a 2007-es világbajnok nem alakít valami nagyot, Maranellóban valószínűleg nem kap újabb szerződést.
2007-2009 közötti ferraris csapattársa, majd a helyét épp neki átadó Felipe Massa szerint láthatóan egyre nagyobb nyomás nehezedik a finnre, aki talán már nem is lesz képes felállni.


“Mindenki Jégemberként emlegeti, de én elárulhatom, hogy nem igazán az. Ő is megszenvedi a nyomást, és ez az eredményeiben is megmutatkozik. Egyszerűen lazítania kellene és hozni a lehető legjobbat, hiszen egyértelműen nagy tehetség, ennél sokkal többre is képest. Ezzel mindenki tisztában van” – nyilatkozta Silverstone-ban.
Massa ferraris évei alatt újra és újra szembesült a jövőjét illető spekulációkkal, tavaly óta pedig ugyanez Räikkönen osztályrésze is, ahogy nemrég fogalmazott: “minden évben ki akarnak rúgni”. A brazil azt mondja, a Ferrari esetében a média plusz terhet jelent.


“A Ferrari egy nagy cég, akár jó hír, akár rossz miatt, de minden nap szerepel a sajtóban, ez pedig néha versenyzőnek, sőt a csapatnak is árt. Egyértelműen nagyobb a nyomás, mint bármelyik másik csapatnál. Rám is hatalmas nyomás nehezedett a rosszabb időszakokban, de egyszerűen meg kell próbálni lazítani. Én ezt tettem és végül örömmel mentem a megfelelő helyre (a Williamshez – a szerk.), ahol minden jobb lett számomra.”
Räikkonen a Brit Nagydíj előtt így nyilatkozott a versenyzői sajtótájékoztatón:
“A legutóbbi futam egy kicsit bajos volt, de ez is hozzátartozik. Én sem tudok többet (a jövőmről), mint önök, de valamikor kiderül majd, mi lesz.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.