F1: Túl sokat hisz magáról a McLaren?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.07.02. 13.20

Az egykori csapattulajdonos Eddie Jordan szerint a McLarennél messze túlbecsülték a képességeiket és kapacitásukat, topcsapatként viselkednek, pedig a lejtőn vannak.

A McLaren 1998-ban nyert utoljára konstruktőri bajnoki címet, és bár 2008-ban összejött az egyéni Lewis Hamiltonnal, sőt 2012-ig minden évben képesek volta futamokat nyerni, 2013 óta egyre sikertelenebb a csapat, az idei, Hondával való újbóli egybekelésük pedig kész katasztrófa eddig.
Bár a versenyfőnök Eric Boullier és Jenson Button is arra célzott a közelmúltban, hogy ha folytatódnak a nehézségek, az már 2016-ra is rányomja majd a bélyegét, de a csapat élére tavaly visszatért Ron Dennis továbbra is hiszi, hogy minden rendben, jól haladnak. 
“Gyakorlatilag minden egyes lépésünk előbbre vitt minket, ahogy terveztük is. A Honda talán alábecsülte “egy kicsit a kihívást”, de a csapat és a motorszállító is “jól halad”. 


Az egykori csapattulajdonos Eddie Jordan szerint Wokingban messze túlbecsülték a képességeiket. Az ír szakértő szerint a McLaren “kész káosz”, a 2015-ös problémákért pedig nem csak a Honda felelős.
“Amióta azt állították, hogy Hamilton bánni fogja még, hogy távozott, önmaga árnyéka lett a csapat. Az McLaren vezetése továbbra is öntelt” – magyarázta a BBC szakkommentátoraként dolgozó Jordan, aki szerint a McLaren utcai autós programja nagyon árt az F1-es teljesítményének, és Ron Dennis is leszerepelt mostanra. 


“Ron Dennis kirúgta Martin Whitmarshot, pedig Whitmarsh jobban vezette a csapatot, mint ahogy Dennisnek megy most.”
Dennis szerint a kritikusok végül felsülnek majd, ő nagyon is tudja, mit csinál:
“Azok akik a csapatot kritizálják, nem ismerik, milyen erősek is vagyunk. Lehet, hogy nehéz ezt megérteni, de pillanatnyilag az egyik legjobb Forma-1-es csapat a miénk. Összetartó, a célra koncentráló alakulat.”

Kommentek

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

F1: Újsághirdetésben keresik Rosberg utódját

A Mercedes-csapat próbálja vicces oldaláról megfogni Nico Rosberg váratlan távozását: a világbajnok megüresedett pozíciójának betöltésére újsághirdetést adtak fel.

Hangosan felröhögött az autószerelő, ilyet még nem látott

A tulaj biztos nem röhögött ilyen jót, amikor közölték vele, hogy kuka a motor.

Oroszlánszívű Jaguar, kicsit molyrágta belsővel

Évek óta nem néztek meg annyira autót alattam, mint most ezt a hatalmas, kék Jaguart a 22-es felniken. Egyszerűen mindenki odavolt érte, fiatal-idős, férfi-nő, mindegy.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.