F1: Másfél év után kap frissítést az autó

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.29. 10.35

A Manor-csapat a 2014-es szezonnyitó után most először szerel fejlesztéseket az autóra.

A tavaly októberben csődbe ment, de az idei szezonnyitó előtt feltámasztott Manor Marussia a hétvégi Brit Nagydíjra fejlesztéseket visz. Más csapatoknál ez nem nagy hír, de a sereghajtó a saját bevallása szerint a 2014-es szezonnyitó óta nem nyúlt érdemben az F1-eséhez.


“Silverstone-ba viszünk pár újítást, amik szemre egyértelmű változást hoznak, és remélhetőleg a teljesítmény terén is” – mondta a csapatfőnök John Booth az F1i-nek. “Talán könnyebbé teszik a dolgunkat, talán egy kicsit később köröznek csak le.”
“Ezeket a fejlesztéseket igazából a tavalyi Brit Nagydíjra vittük volna, ha lett volna rájuk pénzünk. A 2015-ös induláshoz elengedhetetlen orrátalakításon kívül a mostani autó alapvetően ugyanaz, mint amit a 2014-es Ausztrál Nagydíjon pályára küldtünk, szóval pozitív dolog, hogy most fejlesztések kerülnek rá, mindenkinek öröm a csapatban, hogy végre látszik valami fejlődés.”
A silverstone-i fejlesztési csomag ugyanakkor azt is valószínűvé teszi, hogy a Manor nem gyárt 2015-ös modellt, hanem inkább a 2016-os autóra koncentrálnak.

Kommentek

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.