F1: A Ferrari-főnök unja a kamutempót

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.29. 13.40

A Ferrari csapatfőnöke ezután nem akar hamis elsőségeket a szabadedzéseken, rendesen megtankolt autóval küldik a pályára Vetteléket.

A Ferrari idén már több szabadedzésen – legutóbb, Ausztriában igen határozottan – is elcsípte az első helyeket, de az időmérőkön, futamokon aztán sosem tudták igazán fenyegetni a Mercedeseket.


A korábbi évekből, Fernando Alonso idejéből is ismert jelenségből elege van az olasz csapat főnökének, Maurizio Arrivabene az edzéseken is a valós tempót szeretné látni, a hamis dicsőségből elege van.
“Minden azon múlik, hogy a Mercedeshez képest mennyi üzemanyaggal megyünk. Megmondtam a mérnöknek, hogy jobb lesz, ha pénteken is teli tankkal dolgozunk, hogy valós képet kapjunk, ne valami kamut lássunk” – mondta.
Ausztriában a Ferrari egyébként a Mercedeséhez mérhető tempóra volt képes a keményebb keverékeken, hosszabb etapokon, de Arrivabene annak sem örül, ha csak a gumik miatt versenyképesek.


“A leszorítóerőn, a tapadáson, mindenen dolgozunk. Azt olvasom, hogy például most, Silverstone-ban kedvez majd nekünk a (közepes és kemény) gumikiosztás, hát ez nem kell, ne kedvezzen. Nem akarom, hogy a gumi jelentsen kifogást.”
“A feladat az, hogy javítsuk az autó leszorítóerejét, a tapadását, hogy mindegyik gumin jók legyünk. Hallottam, hogy Vettel az időmérő után megnézte a Mercedes gumijait, és azt mondta, hogy nagyon jól álltak a kopással. Én ezt nem tekintem kritikának, hanem tanulságként veszem. Tanulni jó, ha képesek vagyunk a hasznunkra fordítani a tanultakat.”

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.