F1: Jövőre nem téli, hanem tavaszi tesztelés lesz

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.26. 16.30

A 2016-os szabályok szerint az új idény előtt csak nyolc napot tesztelhetnek a csapatok. Jerezbe nem mennek, két márciusi gyakorlás lesz Barcelonában.

A 2016-os idény a szokásokkal ellentétben nem márciusban, hanem csak április első hétvégéjén kezdődik, emiatt a teszteléssel is variáltak a csapatok. A költségcsökkentés jegyében 12 helyett egyébként is csak nyolc napot lehet tesztelni, ezt két négyes blokkra osztották el.

A nyolcnapos korlát miatt a szezon szempontjából egyébként sem túl releváns jerezi pályára nem utaznak el a csapatok, mindkét teszt Barcelonában lesz. Tél helyett már tavasszal, az első március 1-4., a második március 15-18. között lesz.

Mindkét teszt kedd-pénteki ütemezésű, és bár a csapatok is tudják, hogy hétvégén több néző mehetett volna ki a pályára, pont ezt nem akarták. A több néző komolyabb biztonsági intézkedéseket, és így több kiadást is jelentett volna, erről a kérdésről azonban még hajlandóak egyeztetni az istállók, így a dátumok egyelőre nem tekinthetők véglegesnek.

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.