Ross Brawn tegye rendbe az F1-et!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.22. 15.30

Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint a Forma-1 túl bonyolulttá vált. Szerinte régi riválisa, Ross Brawn a megfelelő személy a rendrakásra.

A Red Bull a várakozásoknak megfelelően nem szerepelt túl jól az Osztrák Nagydíjon, a csapat autói a 10. és 12. helyen futottak be. Christian Horner csapatfőnök a verseny után arról beszélt, hogy régi riválisának, Ross Brawnnak kellene rendet tennie a sorozatban.

Brawn korábban a Ferrari és a Mercedes csapatfőnöke volt, utóbbit 2013 végén hagyta el. Azóta csak annyi szerepet vállalt a Forma-1-ben, hogy segítette Jules Bianchi szuzukai balesetének kivizsgálását.

“Olyan emberre van szükségünk, aki független, és jelenleg nem vállal szerepet az F1-ben” – fejtegette Horner. “Aki tisztában van az üzleti háttérrel, és azzal is, milyen nagy kihívás F1-es autót építeni. Pont, mint Ross Brawn.”

“Túl messzire mentünk, túl bonyolulttá vált az F1, vissza kell térnünk az alapokhoz. A Forma-1-nek rengeteg követője van világszerte, de jobb munkát kell végeznünk. Nagyobb versenyre van szükség, ami jelenleg nem adott.”

“Sokat beszélünk 2017-ről, de van egyáltalán időnk addig? Fel kell gyorsítanunk az ötletelést és a döntéshozatalt is. Le kell egyszerűsítenünk néhány szabályt, például a büntetések rendszerét, ezeket senki nem tudja követni. Nem normális, hogy az időmérő után este tízig nem tudjuk, hogy ki, honnan rajtol.”

“Az autókat túl egyszerű vezetni, a pilóták nem dolgoznak olyan keményen, mint néhány éve. Manapság már senki nem panaszkodik a nyakára például. A Stratégiai Munkacsoport egy vicc, a jogtulajdonosnak és az FIA-nek kell eldöntenie, hogy mi legyen az F1-ben.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.