A Renault-val idén komolyan küszködő Red Bullt illetően a múlt héten felröppent, hogy akár már 2016-ra motorszállítót válthatnak, visszatérhetnek a Ferrarihoz. Az olasz gyártó elnöke, Sergio Marchionne Ausztriában nyíltan is ajánlatot tett:


“Nagyon tisztelem a Red Bullt. Úgy gondolom, hogy sokat tettek a Forma-1-ért, és sokáig voltak ők a bajnokok. Úgy hiszem, hogy magukra találnak majd, és ha mi segíthetünk ebben, hát szívesen. Ez is a Ferrari génjeiben van, korábban is adtunk már motorokat. Mi bárkinek szállítunk, ha szeretnének versenyben lenni és fizetnek.”
“Amíg mindenki maga intézi az autó aerodinamikáját, szerintem épp elég különbség lesz közöttünk és a klienseink között. Szóval most, hogy már jobb a motorunk, örömmel segítünk az egyenlőbb erőviszonyok kialakításában.”
A tulajdonos Dietrich Mateschitz már korábban azt mondta, hogy a kliensmotor “sosem lehetne olyan jó”, mint a gyári partnerségben járó, vasárnap pedig a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner is elhessegette a ferraris lehetőséget.


“Talán volt valami homályos ajánlat, de a Red Bull biztosan nem vált Ferrari-motorokra. Meggyőződésem, hogy kliensként nem juthatnánk a csúcsig, mert mindig is gyengébb motort kapnánk. A Red Bull-lal, aztán a Toro Rossóval összesen nyolc évet töltöttünk együtt a Ferrarival, szóval nagyon is ismerjük egymás munkamódszereit” – mondta. 
Egy másik interjúban megköszönte a Ferrari ajánlkozását, de azt mondta: “Szerződésünk van a Renault-val. Sergio nagyvonalú ajánlatát köszönjük, de azt talán nem mondta el a sajtónak, hogy milyen feltételekkel tette azt. De amúgy is szerződésünk van a Renault-val, nincs miről dönteni.”  


A Toro Rosso korábbi főnöke és társtulajdonosa, a Mateschitzcel ma is jó barátságot ápoló Gerhard Berger sem látja valószínűnek, hogy a Ferrarival társul a Red Bull.
“Egyértelműen újra győzni akar, hiszen a csapat és az autó továbbra is jó, a motor viszont nem elég erős. De nem tudom, hogy jó ötlet-e Ferrari-partnerré válni. Szerintem a Ferrari vagy a Mercedes klienseként sosem lesz meg a támogatás ahhoz, hogy a bajnoki címért küzdjenek. Ezt nem is kell mondanom Didinek, ismeri jól az F1 működését, jó döntést fog majd hozni.”
Annyi tehát elég biztosnak látszik, hogy jövőre nem jön váltás, ezt a Renault-nál is így tudják: “Biztos vagyok benne, hogy 2016-ban is mi szállítunk motorokat a Red Bullnak és a Toro Rossónak” – állította az F1-es motorprojekt egyik vezetője, Remi Taffin.