F1: Rosberget megviselte a hibája

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 15.30

A Mercedes mindkét pilótája hibázott az osztrák időmérőn, az interjúszobában nem tűntek túlságosan elégedettnek. Az első három nyilatkozatai.

Lewis Hamilton (1.): “Elég nehéz időmérő edzés volt mindenki számára. Jó, hogy elsőre jó kört futottam a Q3-ban, a másodikban az elejétől keményen nyomtam, és blokkoltam a hátsó kerekeket az egyes kanyarban. Elsőre nem aggódtam annyira a pole, csak a kocsi miatt, arra figyeltem, hogy minden rendben legyen. Csak a második gondolatom volt, hogy esetleg elveszítettem az első rajtkockát. Pénteken nagyon jó versenytempót mutatott a Ferrari, közelebb lehetnek, nehéz verseny lesz. A gumik valószínűleg nem okoznak majd problémát, de számítani fog minden tized. Számomra is nehéz időmérő volt, végig három-négy tizedre voltam Nicótól, vagy a gumikat vagy a fékeket nem tudtam felmelegíteni.”

Nico Rosberg (2.): “Nem tudom pontosan, mi történt, talán a műfűre futottam rá, vagy egyszerűen csak túl sok volt. A lényeg, hogy elveszítettem az autót. Megviselt, mert két tizeddel kaptam ki Lewistól, de az utolsó körömben két tizeddel gyorsabb voltam nála, úgy éreztem, nagyon kell igyekeznem, és aztán sok volt. Az egész pálya elég nehéz, nagy kihívás összehozni egy jó köridőt, hibázni viszont könnyű. Én most így jártam.”

Sebastian Vettel (3.):
“Nincs ezen sok magyaráznivaló, megint gyorsabbak voltak nálunk. Megpróbáltunk persze mindent, jól haladtunk, aztán a Q3 kicsit zűrös volt, de azért jó eredményt értünk el. Az időmérőn a Mercedes-motoros autók mindig fejlebb tekerik kicsit a teljesítményt, van dolgunk, ha utol akarjuk őket érni. Összességében elégedett vagyok, remek az autó, szerintem jó verseny előtt állunk.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.