F1: Räikkönent a csapat ejtette ki

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 15.55

Kimi Räikkönen csak a 18. helyen az osztrák időmérőn, szerinte a csapat pocsék kommunikációján úszott el a továbbjutás.

Elképzelhető, hogy Kimi Räikkönen ferraris szerződéshosszabbításába kerülhet az osztrák időmérő, a finn ugyanis csak a két Manort tudta megelőzni Spielbergben. Räikkönen csapattársa, Sebastian Vettel a harmadik helyről indulhat, ez pedig komoly különbség a két pilóta között. A finn is érezheti, hogy a jövője szempontjából ez elég gyenge eredmény, a csapatrádión nem éppen irodalmi stílusban nyugtázta a kiesést.

“Őszintén nem tudom, hogy mi történt” – mondta Räikkönen. “Valaminek kell lennie, de akármit is találunk, a lényeg, hogy valahogy nem jutottunk tovább a Q2-be. Fogalmam sincs, hogy technikai hiba volt-e, majd meglátjuk” – mondta első nyilatkozatában, de később, valószínűleg egy kis elbeszélgetés után már elsősorban a csapatot hibáztatta:

“Rossz információt adtak. Én csináltam, amit mondtak, amikor kimentem, nem szóltak, hogy az eredeti tervet már nem tudjuk tartani. Eredetileg úgy tudtam, hogy három köröm lesz, de aztán észrevették, hogy túl későn küldtek ki, és nem fog beleférni annyi. Én tettem a dolgomat, aztán hirtelen szóltak, hogy változott a terv. A lényeg, hogy túl későn küldtek ki, ez pedig nagyon sokba került. Én tettem, amit mondtak, nem szóltak, hogy változott a terv.”

A Red Bullok és a McLarenek büntetései miatt Räikkönen négy helyet még nyer ugyan a rajtrácson, de ezzel sincs sokkal előrébb. “Ez természetesen elég pocsék helyezés, és nem sokat segít nekünk holnapra.”

“Megpróbálunk majd mindent, de nem túl egyszerű a helyzetünk.”

Kommentek

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.