F1: Nagy kamu a Red Bull-Ferrari pletyka

De a kiszállás benne van a pakliban

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.18. 10.30

Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa szerint egy szó sem igaz abból, hogy a csapatai már jövőre Ferrari-motorokra váltanak.

A Sport Bild Helmut Markóra hivatkozva írta, hogy a Red Bull fontolgatja a Renault-motorok Ferrarira cserélését, ráadásul már 2016-ban. Állítólag azt is mondta a tanácsadó, hogy a Red Bull belemenne abba is, hogy B csapatként kezeljék, mert a Ferrari B-verziója is jobb, mint a Renault A-megoldása.

“A világon semmi alapjuk ezeknek a pletykáknak” – mondta Mateschitz már a Red Bull Ringen, ahol a hétvégén rendezik az Osztrák Nagydíjat. Mateschitz megerősítette, amit eddig is tudni lehetett, hogy a Red Bull szerződése 2016 végéig szól a Renault-val.

“Addig nincs más alternatívánk.” Hogy utána mi lesz, azt viszont még Mateschitz sem tudja.

“Nem tudom kitalálni, mi történik két-három év múlva a Forma-1-ben. Ebben a környezetben jobb tartózkodni a jóslásoktól.” Mateschitz szerint ugyanakkor nem biztos, hogy jó ötlet, ha a Red Bull elcseréli a Renault-nál élvezett gyári jellegű státuszt egyszerű ügyfélcsapat-pozícióra.

“Olyan motort kapnánk, amellyel elvehetünk néhány pontot a közvetlen ellenfeleinktől, de ahhoz soha nem lenne elég jó, hogy le is győzzük őket. Ügyfélmotorral lehetetlen világbajnoki címet nyerni.”

“Ha pedig úgy látjuk, hogy nincs többé esély, mert az aerodinamikával kapcsolatban is meg van kötve a kezünk, elveszítjük az érdeklődésünket. De még mindig bízunk a Renault-ban, a remény hal meg utoljára!”

Kommentek

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

A nap videója: észt nem osztottak a Bentleyhez

A hölgy túlszaladt a jegyautomatán, de ez bárkivel előfordulhat, ez a kisebbik gond.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.