F1: Nagy kamu a Red Bull-Ferrari pletyka

De a kiszállás benne van a pakliban

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.18. 10.30

Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa szerint egy szó sem igaz abból, hogy a csapatai már jövőre Ferrari-motorokra váltanak.

A Sport Bild Helmut Markóra hivatkozva írta, hogy a Red Bull fontolgatja a Renault-motorok Ferrarira cserélését, ráadásul már 2016-ban. Állítólag azt is mondta a tanácsadó, hogy a Red Bull belemenne abba is, hogy B csapatként kezeljék, mert a Ferrari B-verziója is jobb, mint a Renault A-megoldása.

“A világon semmi alapjuk ezeknek a pletykáknak” – mondta Mateschitz már a Red Bull Ringen, ahol a hétvégén rendezik az Osztrák Nagydíjat. Mateschitz megerősítette, amit eddig is tudni lehetett, hogy a Red Bull szerződése 2016 végéig szól a Renault-val.

“Addig nincs más alternatívánk.” Hogy utána mi lesz, azt viszont még Mateschitz sem tudja.

“Nem tudom kitalálni, mi történik két-három év múlva a Forma-1-ben. Ebben a környezetben jobb tartózkodni a jóslásoktól.” Mateschitz szerint ugyanakkor nem biztos, hogy jó ötlet, ha a Red Bull elcseréli a Renault-nál élvezett gyári jellegű státuszt egyszerű ügyfélcsapat-pozícióra.

“Olyan motort kapnánk, amellyel elvehetünk néhány pontot a közvetlen ellenfeleinktől, de ahhoz soha nem lenne elég jó, hogy le is győzzük őket. Ügyfélmotorral lehetetlen világbajnoki címet nyerni.”

“Ha pedig úgy látjuk, hogy nincs többé esély, mert az aerodinamikával kapcsolatban is meg van kötve a kezünk, elveszítjük az érdeklődésünket. De még mindig bízunk a Renault-ban, a remény hal meg utoljára!”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.