F1: Ferrari-motort kaphat a Red Bull?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.17. 13.45

Német sajtóértesülés szerint a Red Bull akár már 2016-ban a rivális Ferrari erőforrásaival versenyezhet.

A német Sport Bild híre szerint a Renault-erőforrások rossz teljesítményével és megbízhatatlanságával elégedetlen Red Bull a Ferrarival tárgyal a motorszerződésről.
Első hallásra furcsa, de ne feledjük, a Red Bull Racing 2006-ban már versenyzett a maranellói gyártó motorjával, majd, miután 2007-ben a Renault-ra váltottak, a szerződést a kisebbik energiaitalos csapat, a Toro Rosso vette át, ők egészen 2013-ig használták az olaszok erőforrását, csak a tavalyi, új turbókorszakban álltak át a Renault-ra.
  


A Sport Bild szerint a Ferrari nyitott arra, hogy akár már 2016-ra átvegye mindkét csapatot. A Red Bull-csapatokak ugyan a jövő év végig él a renault-s szerződése, de az idő előtti válást segítheti, hogy a francia gyártó saját gyári csapat indítását fontolgatja, amelyet a Lotus visszavásárlásával valósíthatna meg.
A Red Bull ferraris átigazolása azért nem lenne “fenékig tejfel”, a lap szerint ugyanis egyértelműen “B” státuszt kapnának az olasz gyártónál, azaz a Sauberhez hasonlóan csak jelentős késéssel kapnák meg a gyári csapatnál bevetett fejlesztéseket. 
“Még a Ferrari B motorja is jobb lenne, mint a Renault A verziója” – idézte a Red Bull motorsportfőnökét, Helmut Markót a lap.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.