F1: Alonso lemondott 2015-ről

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.16. 15.30

Fernando Alonso szerint a McLaren-Hondának immár csakis 2016-ra kellene koncentrálnia, azt se bánja, ha a büntetések miatt minden futamon a bokszutcából rajtol ezután.


Az új McLaren-Honda partnerség nem épp úgy indult, mint azt várni lehetett, a Forma-1-ben hét év után visszatért japán gyártó egyszerűen pocsék erőforrást készített, amely nem csak gyenge, de megbízhatatlan is.
Jenson Button és Fernando Alonso a meghibásodások miatt hamarosan már hátrasorolásokkal számolhat, ezért a spanyol pilóta – a Red Bullhoz hasonlóan – úgy véli, a csapatnak és a Hondának ezután már 2016-ra kellene koncentrálnia, az idei eredmények nem számítanak. Akár minden hétvégén hajlandó lenyelni a motorcserés büntetéseket, ha így hatékonyabban és gyorsabban fejleszthetnek a jövő évre.
“A jelenlegi helyzetünkben és teljesítményünk mellett szerintem az lenne a legokosabb, ha mostantól a jövő évre összpontosítanánk. Nekem nincs bajom azzal, ha ezután minden egyes futamot a bokszutcából kell kezdenem, ha közben fejlődik az autó. Ez most a lényeg, a jövő évi teljesítmény, meglátjuk, mire képes a csapat. Komolyan hiszem, hogy lenyűgöző az eddigi fejlődés, meglátjuk, mit hoz a szezon második fele, mindenesetre mindannyian bizakodók vagyunk” – idézte az Autosport a kétszeres világbajnokot.


A 2009-es bajnok csapattárs, Button azért még az idei évből is szeretne mindent kihozni.
“Nem lehet ejteni a szezont, hiszen nem lesznek szabályváltozások jövőre. Azért vagyunk itt, hogy fejlesszük, gyorsabbá tegyük az autót és a maximumot hozzuk a versenyeken. Nyilván a jövő év sokkal érdekesebb lesz, remélhetőleg már az élmezőnyben küzdhetünk majd. De a fejlődéshez minden egyes versenyen hajtani kell, hogy lássuk, jó irányba megyünk-e.”

Kommentek

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.