A Ferrari, a Renault és a Honda szeretné, ha jövőre is lehetne szezon közben módosítani a motorokat, a Mercedes azonban eddig ragaszkodott az FIA-féle értelmezéshez (homologizáció február 28-ig). Christian Horner Red Bull-csapatfőnök már figyelmeztetett arra, hogy a szabályok változatlanul hagyása elüldözheti a Renault-t a sorozatból.

A McLaren csapatfőnöke, Eric Boullier tárgyalásokat kezdeményezett Wolffal és Niki Laudával, szerinte a Mercedes hajlandó alkalmazkodni. Wolff az Autosportnak is megerősítette a megbeszélésen elhangzottakat.

“Nyitottak vagyunk a kialakult helyzettel kapcsolatban” – mondta Wolff. “Megértjük, hogy a Renault és a Honda nehéz helyzetben van. Megbeszélésekre van szükség.”

A Mercedes tavaly is ellenezte a szezon közbeni fejlesztést, de a Ferrari által talált kiskapunak köszönhetően az FIA kénytelen volt újraszabályozni a területet. Wolff kitart amellett, hogy a fejlesztésnek komoly költségvonzatai vannak.

“A kiadások csökkentése jelenleg kiemelt téma, ehhez képest a szezon közbeni fejlesztés valószínűleg kétszámjegyű összeggel (millió euróban) dobja meg a csapatok költségvetését.”