F1: Sumákoltak a nagycsapatok?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.09. 14.30

Úgy tűnik, hogy a Williamst és a Force Indiát átejtették, a hátuk mögött tárgyaltak a kliensautók bevezetéséről.

Ahogy a Vezess.hu is megírta, múlt pénteken Montrealban a Mercedes, a Red Bull, a Ferrari és a McLaren vezetői a kliensautók bevezetésének részleteiről tárgyaltak.
Akkor úgy tűnt, hogy a fenti négyes mellett szintén a Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoporthoz tartozó Williams és Force India azért nem volt ott, mert elvi alapon ellenzik a lehetőséget, azonban mostanra másképp fest a dolog. 
F1: Sumákoltak a nagycsapatok? 1
A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így nyilatkozott az értekezletről: “Csak úgy beszélgettünk, ez a négy csapat. Ha megnézzük, ezek a konstruktőrök, csak a Williams maradt ki, de ők a Mercedest bízták meg a képviseletükkel. A Stratégiai Munkacsoport terveiről tárgyaltunk, hogy a lehető leggyorsabban kidolgozzuk a megvalósítást.”


Amikor emlékeztették Arrivabenét, hogy a Force India is konstruktőr, így felelt: “A Mercedes tájékoztatta őket, ugyanúgy, mint a Williams esetében.”
A kimaradt két csapatnál meglepve értesültek a fentiekről:
“Mi nem vettünk részt az ülésen, a Mercedes pedig nem kapott felhatalmazást a képviseletünkre” – állította a grove-i alakulat helyettes csapatfőnöke, Claire Williams az Autosportnak.
Force Indiá-s kollégája, Bob Fernley is hasonlóan reagált: “Ez nem igaz, mi nem adtunk felhatalmazást a Mercedesnek. A Stratégiai Munkacsoport májusi ülésén azt mondtuk, hogy alapvetően ellenezzük a kliensautókat, ha azonban a négy gyári csapat és a Williams úgy dönt, hogy foglalkozni akarnak vele, akkor szívesen fogadjuk a tervet, amikor letisztázzák.”

Kommentek

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó is

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Két furgon nyolc parkolóhelyet foglalt

Győrben két elkanászodott furgon rabolt rá rendesen a rendelkezésre álló parkolóhelyekre.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.