F1: A Red Bull nem fejlődik – Ricciardo kiakadt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.07. 12.30

A Red Bull-os Daniel Ricciardo lesújtóan nyilatkozott a csapat idei teljesítményéről, szerinte képtelenek a javulásra.

Daniel Ricciardo egy évvel ezelőtt a Kanadai Nagydíjon első Forma-1-es győzelmét ünnepelhette, idén viszont nincs sok oka az örömre. Az ausztrál a 9. helyet szerezte meg az időmérőn, totális káoszfutam híján a dobogóra sincs esélye ezen a hétvégén. Nem kertel: a Red Bull egyszerűen nem fejlődik.


“Emlékszem, hogy egy évvel ezelőtt is ugyanitt ültem, és akkor is ugyanolyan ideges voltam, mint most, szóval talán ez valami jel” – utalt arra, hogy 2014-ben is elégedetlen volt a 6. rajthellyel, mégis győzni tudott.
“De valahogy nem találjuk a jó beállításokat, ez pedig egyre frusztrálóbb. Az elmúlt néhány futamra hoztuk a fejlesztéseket, de hogy őszinte legyek, igazából semmi javulás nem érzékelhető. Azt hiszem, pillanatnyilag nem tudjuk, mi is kellene és hogyan lehetne rájönni.”
“Igyekszünk, de semmi látszatja. Lehet, hogy hátrébb kéne lépni egyet, megnézni, hogy nem siklottunk-e el valami alapvető dolog felett. A motor tekintetében világos a helyzet, de valami van a kasztnival is, amit nem tudunk azonosítani úgy, mint tavaly.”
“Szerintem idén nem sikerült fejlődnünk. Nem a szándékon múlik, most pénteken is kipróbáltunk valami nagyobb fejlesztést, de valahogy semmi sem működik. Tavaly azért hoztak valamit a frissítések.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.