Alonso: Semmit nem ér a Honda fejlesztése

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.06.05. 14.30

Noha a Honda elhasznált kettőt a rendelkezésére álló fejlesztési zsetonok közül, Fernando Alonso szerint ettől nem javul a motor teljesítménye.

A Honda módosított motorral érkezett a Kanadai Nagydíjra, a japánok kettőt használtak el a fejlesztési zsetonjaik közül. Úgy tudni, hogy a turbót módosította a Honda, de Fernando Alonso szerint ettől nem lesz erősebb a McLaren.

“Nem túl sokat” – válaszolta Alonso a kérdésre, hogy mit vár a fejlesztéstől. “Valójában a motor pontosan megegyezik azzal, amit Monacóban használtunk. A kilencből elhasználtunk két zsetont, de ezek főleg a megbízhatóságot érintik, azokat a problémákat javítottuk, amelyekkel mostanában szembesültünk.”

“A teljesítményünk pont ugyanakkora, mint volt, úgyhogy meglátjuk, mire megyünk Kanadában.”

Alonso szerint a monacói verseny rámutatott, hogy a kasztni sem jó a McLarennél, pedig korábban ezt hangoztatta a csapat. “Monacótól sokat vártunk, mert nem számít annyira a motorerő, de nem szerepeltünk olyan jól, mint vártuk.”

“Ez azt jelenti, hogy a kasztnival sem tartunk ott, ahol szeretnénk. Tudjuk, hogy mi hiányzik a mechanikai tapadással és az aerodinamikával kapcsolatban, sok területen kell javulnunk.”

Nehéz hétvégére számít Jenson Button is. “Kanadában van néhány hosszú egyenes” – utalt a Honda gyengéjére az angol. “Szerintem tettünk néhány lépést előre, de majd meglátjuk, hogy ez elég-e.”

“Nehezebb dolgunk lesz, mint Monacóban, de ezen a pályán megjósolhatatlanok az események. Tavaly nyolcadikként kezdtem az utolsó előtti kört, aztán negyedik lettem: két autót a hajtűben előztem meg, kettő az utolsó körben, az egyes kanyarban ütközött össze, szóval bármi megtörténhet.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.