F1: Massa hihetetlen versenyző

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.04. 09.35

A Williams technikai főnöke szerint a Fernando Alonso árnyékából kikerült Felipe Massa nagyon nyugodt és nagyon profi pilóta.

A 34 éves Felipe Massa ugyan közelebb van már Forma-1-es karrierje végéhez, mint kezdetéhez, de úgy tűnik, a Williamsnél még várhat rá pár év, főleg, hogy a grove-i csapat 2016-ra vagy 2017-re elveszítheti a spekulációk szerint a Ferrarihoz tartó Valtteri Bottast. 
A Williams technikai főnöke, Pat Symonds a brazil UOL Esporténak arról beszélt, milyen szívesen dolgozik a ferraris évek után másodvirágzásba kezdett veteránnal:
“Nem ismertem Felipét valami jól, mielőtt a Williamshez szerződött. Az a típus, akit ha egy étteremben lát az ember, el nem hinné, hogy autóversenyző, pedig amikor vezet, valami hihetetlen.”


“Úgy emlékszem, egyetlen alkalommal beszéltem vele hosszabban, akkor, amikor 2006-ban Monzában a versenybírók előtt vitatkozunk. Rémlik, hogy azzal vádoltam, úgy tesz, mintha nem tudna angolul, pedig tudtam, hogy nagyon is jól beszél” – idézte fel azokat az időket, amikor ő még a Renault-nál dolgozott Fernando Alonsóval.  
Massa és Alonso aztán 2010-től négy idényt töltött együtt a Ferrarinál, és Symondsot épp ez győzte meg arról, hogy a brazil jó versenyző:
“Nagyon is tudom, mennyire jó Alonso, szóval épp ebből tudtam, hogy Massa is az. Ez volt az első, amit mondtam neki a Williamsnél: Alonsót is sikerült már megverned, szóval hiszünk benned. Azt hiszem ez a hozzáállás – nemcsak részemről, hanem az egész csapattól – őt is megnyugtatta.”
“Most már nem egy Alonso-központú világban kell küzdenie, hanem egy igazi csapat tagja. Egyszer ő veri meg Valtterit, máskor fordítva, de ez nem gond, ugyanis mindannyian azért dolgozunk, hogy előrébb vigyük a csapatot.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.