A Renault nem csak gyenge, hanem a tetejébe megbízhatatlan erőforrást is épített 2015-re, ezért a Red Bull és a Toro Rosso versenyzői is az idény első harmadára eljutottak a teljes szezonra engedélyezett négy motorig. 
Akár, sőt, valószínű, hogy már a hétvégi a Kanadai Nagydíjon jöhetnek az első rajtbüntetések a partnereknél, mondta a Renault F1-es motorfőnöke, Cyril Abiteboul.


“Sajnos az eredmények szempontjából csak kármentést végzünk, azaz máris az ötödik erőforrások bevetésén kell gondolkodnunk. Nem azért, mert nem lehet már használni a negyediket, hanem azért, hogy beszerelhessük az újat” – utalt arra, hogy a Montrealra megbízhatósági javításokat végeztek a motoron.
“Tudom, hogy milyen frusztráló ez, de az előzésre alkalmas pályákon a tízhelyes büntetést azért le lehet dolgozni a futamon. Szóval sajnálom a partnereinket, de azért nem hiszem, hogy sokat számítana ez nekik a bajnokság szempontjából.” 
Mivel a Renault eddig nem nyúlt a motorfejlesztési zsetonjaihoz, később, az teljesítménynövelő újítások bevezetésekor az erőforrások cseréje miatt természetesen újabb hátrasorolásokkal számolhatnak a Red Bull-csapatok: “Igen, így van, sajnos autónként legalább kétszer.”