F1: Räikkönen dolgozik a házi feladaton

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.02. 09.30

Kimi Räikkönen maga is tudja, hogy javítania kell az időmérős szereplésén, igyekszik megfelelni a főnökének.

Kimi Räikkönen tavaly jócskán elmaradt Fernando Alonsótól és idén Sebastian Vettel mellett is alulteljesít a kvalifikáción, annak ellenére, hogy 2015-ben a versenyen már megfelelő a tempója. Hiába azonban az erős versenytempó, ha hátulról kell előrébb kapaszkodni, ezért a Ferrari főnöke, Maurzio Arrivabene nemrég a kvalifikációs teljesítmény javítását adta neki házi feladatul.


“Világos, hogy valami nincs rendben az időmérővel nálam” – ismeri el a 2007-es bajnok. “Valahogy ki kellene hozni a maximumot az autóból, hogy egy kicsit előrébb kerüljek. Remélem, hogy az idény további részében javulni tudok, ami a versenyeket is megkönnyítheti majd. Vasárnaponként már megvan a tempóm, de a rossz rajthely nem segít.”
 
Räikkönen elsősorban a gumikezelésen akar javítani: “El kell érnem, hogy jobban működjenek a gumik. Szombatonként vannak hibák, de biztos vagyok benne, hogy mehet ez jobban is. Valahogy nem ment eddig jól az időmérő, remélhetőleg sikerül változtatni ezen.”
A finn 2012-es Forma-1-es visszatérése óta mindössze egy alkalommal indult az első rajtsorból, míg legutolsó pole-jáért egészen a 2008-as Francia Nagydíjig kell visszaásni.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.