F1: A Ferrari ragaszkodik Monzához

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.06.01. 14.50

Hiába van saját, Forma-1-es versenyre alkalmas olaszországi versenypályája a Ferrarinak, az Olasz Nagydíjat Monzában akarják látni.

Az Olasz Nagydíjnak otthont adó Monza jövője igen kétséges, ugyanis Bernie Ecclestone nem hajlandó engedni a 2016-on túli rendezésért kért összegből, a szervezők viszont nem tudnak és akarnak annyit adni.
Az F1 ura a múlt héten már azt is felvetette, hogy másokkal, más pályával szerződne a versenyre, logikus jelöltként pedig adódik a Ferrari által birtokolt, Forma-1-es futam tartására is alkalmas Mugello.


A pályán a múlt hétvégén a Moto GP versenyét tartották, amelyen ott volt a Ferrari Forma-1-es csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene is, de ő egyértelműen kizárta a fenti lehetőséget:
“Monza jövője nem az én dolgom, én nem politizálok. De ami engem illet, számomra az Olasz Nagydíj helyszíne Monza, és az is kell, hogy maradjon. Maranellóban van egy kép (az alapító) Enzo Ferrariról a monzai pályán, szerintem ez mindent elmond.”
“Azt hiszem, az F1-ben és a Moto GP-ben is szükség lenne néhány helyszín védelmére. A Moto GP-ben Assen, Jerez, Mugello, míg az F1-ben Hockenheim, Spa, Silverstone és természetesen Monza ilyen.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.