Miért titkolóznak Schumacherről?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.30. 14.35

Michael Schumacher menedzsere, Sabine Kehm szerint a hétszeres világbajnok mindig is nagyon óvta a magánszféráját, így betegségében még komolyabban veszik ezt.

Immár másfél éve, hogy Michael Schumacher egy síbalesetben életveszélyes agysérüléseket  szenvedett. A Forma-1-es legendát franciaországi, majd svájci kórházi ápolást követően tavaly ősszel szállították haza, a család svájci otthonába – azóta gyakorlatilag semmit sem tudni az állapotáról. 

A család és Kehm szűken mérték az információkat Fotó: Europress

A család és Kehm szűken mérték az információkat Fotó: Europress


Az egykori Benetton-, Ferrari- és Mercedes-pilóta menedzsere, Sabine Kehm a német Der Spiegelnek adott interjújában elmagyarázta, miért titkolóznak: “Michaelnek mindig is szigorú szabályai voltak, együtt dolgoztuk ki őket. A munkát szigorúan elválasztotta a magánéletétől, mindig ehhez tartotta magát. Sosem voltak családi sztorik, egyetlen újságíró sem tudta a telefonszámát.”
A Spiegel anyaga szerint a Schumacher család nincs könnyű helyzetben, a hétszeres világbajnok tavaly szeptemberi hazaszállítása óta a lesifotósok folyamatosan próbálkoznak a villa környéki erdőkből vagy alacsonyan szálló helikopterekből.

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.