F1: Ecclestone kinyírja az Olasz Nagydíjat?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.28. 12.30

A Forma-1 ura nem hajlandó engedni a versenyrendezési díjból, ha Monza nem tud fizetni, baj lesz. Ecclestone új tárgyalópartnereket szeretne.

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone tavaly lengette be, hogy 2016 után nem hosszabbít szerződést az Olasz Nagydíjnak adó Monzával, ugyanis üzletileg nem éri meg a futam – értsd: magasabb rendezési díjat írna a következő szerződésbe.
Az F1 egyik alapkövének számító monzai futam jövőjéről legutóbb a hétvégén, Monacóban tárgyalt az olasz autóklub főnöke, Angelo Sticchi Damiani valamint a versenyszervező Sias képviseletben az egykori pilóta Ivan Capelli, de a megbeszélések után Ecclestone azt nyilatkozta, hogy továbbra is “patthelyzet” van.


Az olasz Autosprint is arról ír, hogy az angol üzletember magasabb, évi 20 millió eurós rendezési díjat szeretne, Ecclestone azonban visszautasítja, hogy a hagyományok elé helyezi a pénzt.
“A hagyomány az, hogy az európai helyszínek fizetnek azért, hogy Forma-1-es versenyt rendezhessenek, de ma már nem akarnak fizetni. Szóval inkább ők nem tisztelik a hagyományokat” – magyarázta, hozzátéve, hogy talán a monzai tárgyalópartnerekkel van baj.
“Nem tudom, esetleg akadhatna új olaszországi promóter, aki átvehetné az Olasz Nagydíj szervezését. Az tény, hogy az európai szervezők még mindig kevesebbet fizetnek, mint amennyibe az Európán kívüli helyszíneknek kerül a verseny. Nyitottak vagyunk új jelentkezőkre, de az összegből nem engedek, ezt már világossá tettem (a monzaiaknak).”

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.