Villeneuve: Gáz, ha az F1 a szurkolókra hallgat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.27. 15.30

A korábbi világbajnok Jacques Villeneuve szerint veszélyes kikérni a szurkolók véleményét a Forma-1 reformjával kapcsolatban.

A Forma-1-es pilóták szövetsége (GPDA) a Monacói Nagydíjon publikálta a rajongóknak szóló kérdőívét, amelynek kitöltésével a nézők is elmondhatják a véleményüket a sorozatról. Jacques Villeneuve szerint nem jó döntés a szurkolók bevonása ilyen ügyekbe, sőt a kanadai szerint az is téves cél, hogy az F1 egyre újabb és újabb rétegeket akar megszólítani.

Villeneuve úgy érzi, inkább a jelenlegi nézők jobb szórakoztatására kellene koncentrálni. “Veszélyes megkérdezni a szurkolókat arról, mit akarnak, mert a modern F1 nagy része már így is abból áll, amit a nézők akartak” – vélekedett Villeneuve.

“És szemmel láthatóan nem működik, és nem is várható, hogy öt másodperc alatt kitalálunk valamit. Sokkal-sokkal több az előzés, mint korábban bármikor, de az emberek soha nem unatkoztak ennyire.”

“Ami a Forma-1-ből hiányzik, az a különlegesség. Nem kell új rajongókat meghódítani, a meglévő nézőkre kellene koncentrálni.”

“Olyan autókra lenne szükség, hogy szinte senki ne tudja vezetni őket. Olyan autókat szeretnék látni, amelyeket a világon tíz ember tud rendesen elvezetni, másik tíz meg túléli bennük a versenyeket. Ahogyan régen volt. És persze sokkal nagyobb tempóra lenne szükség, hogy az F1 minden tekintetben extrém legyen.”

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.