Villeneuve: Gáz, ha az F1 a szurkolókra hallgat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2015.05.27. 15.30

A korábbi világbajnok Jacques Villeneuve szerint veszélyes kikérni a szurkolók véleményét a Forma-1 reformjával kapcsolatban.

A Forma-1-es pilóták szövetsége (GPDA) a Monacói Nagydíjon publikálta a rajongóknak szóló kérdőívét, amelynek kitöltésével a nézők is elmondhatják a véleményüket a sorozatról. Jacques Villeneuve szerint nem jó döntés a szurkolók bevonása ilyen ügyekbe, sőt a kanadai szerint az is téves cél, hogy az F1 egyre újabb és újabb rétegeket akar megszólítani.

Villeneuve úgy érzi, inkább a jelenlegi nézők jobb szórakoztatására kellene koncentrálni. “Veszélyes megkérdezni a szurkolókat arról, mit akarnak, mert a modern F1 nagy része már így is abból áll, amit a nézők akartak” – vélekedett Villeneuve.

“És szemmel láthatóan nem működik, és nem is várható, hogy öt másodperc alatt kitalálunk valamit. Sokkal-sokkal több az előzés, mint korábban bármikor, de az emberek soha nem unatkoztak ennyire.”

“Ami a Forma-1-ből hiányzik, az a különlegesség. Nem kell új rajongókat meghódítani, a meglévő nézőkre kellene koncentrálni.”

“Olyan autókra lenne szükség, hogy szinte senki ne tudja vezetni őket. Olyan autókat szeretnék látni, amelyeket a világon tíz ember tud rendesen elvezetni, másik tíz meg túléli bennük a versenyeket. Ahogyan régen volt. És persze sokkal nagyobb tempóra lenne szükség, hogy az F1 minden tekintetben extrém legyen.”

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.