F1: Felelősöket keres az elhunyt pilótanő családja

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2015.05.27. 10.33

Bár a brit munkavédelmi hatóság már lezárta a végül Maria de Villota halálát okozó 2012-es tesztbaleset vizsgálatát, a családot nem nyugtatta meg a végkifejlet.

Kedden a Vezess.hu is megírta, hogy a brit munkavédelmi hatóság (HSE) lezárta vizsgálatát a Marussia-tesztelő Maria de Villota 2012. júniusi tesztbalesetét illetően, felelősségre vonás nem következik.
A balesetben szerzett sérülés szövődményei miatt 2013 őszén elhunyt pilótanő családja nem elégedett, a spanyol La Vanguardiában megjelentetett közleményük szerint “megteszik a megfelelő jogi lépéseket a felelősség megállapítása érdekében”. 


“A brit hatóság arról tájékoztatott minket, hogy nincs elég bizonyíték az eredményes büntetőeljárás kezdeményezéséhez. Továbbra is várjuk a vizsgálat eredményét, a jelentés pontos tartalmát” – írták, hozzátéve, hogy a dokumentum megismerése után “mérlegeljük a polgári peres eljárás indítását, hogy Maria szándékával összhangban biztosíthassuk, hogy ilyen baleset többé ne történhessen.”
A HSE, és jóval korábban maga a Forma-1-es csapat is burkoltan arra utalt, hogy a baleset oka vezetői hiba volt.
A Manor Marussia egyelőre nem kommentálta a HSE bejelentését és a család reakcióját.

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.